kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانباز ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

 


به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ در صبح روز شنبه مورخ ۱۲ تیرماه در ۵۶ شهرستان برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود. بنابراین متقاضیان باید پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
همچنین در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز چهارشنبه ۹ تیرماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
متقاضیان‌ آزمون‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.