kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

7 مصدوم بر اثر برخورد شدید پراید با بلوک‌های بزرگراه

 


سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از تصادف شدید پراید با بلوک‌های نیوجرسی و مصدومیت هفت نفر بر اثر این حادثه خبر داد.
سید جلال ملکی به خبرگزاری تسنیم گفت: صبح دیروز یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه رستگار به سمت شرق، نرسیده به محله مشیریه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با هفت سرنشین (دو آقا و دو خانم 35 تا 40 ساله و سه کودک شامل دو دختربچه حدوداً هفت ساله و پسربچه‌ای حدوداً پنج ساله) به دلیل نامشخصی حین حرکت ضمن انحراف از مسیر اصلی و برخورد با بلوک‌های نیوجرسی بزرگراه، در محل متوقف شده است.
ملکی ادامه داد: قسمت جلویی خودروی پراید آسیب زیادی دیده و موتور وارد اتاق خودرو شده بود.
وی با اشاره به نشت بنزین از خودروی پراید، افزود: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، 6 نفر از سرنشینان از خودرو خارج شده اما یکی از سرنشینان (یک خانم) در خودرو محبوس بود که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌‌سازی، عملیات رها‌سازی را آغاز کرده، با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و آن خانم را نیز از خودرو خارج کردند.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه هر هفت نفر دچار مصدومیت شده که یکی از آنها وضعیت وخیم‌تری داشت، گفت: خوشبختانه در محل حادثه شاهد تلفات جانی نبودیم اما هر هفت برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.