kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
فرمانده مدیریت کرونا در کلانشهر تهران:

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب رأی‌گیری به طور کامل رعایت شده است

 


فرمانده عملیات ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: طبق بازدیدی که از شعب اخذ رای داشتیم و براساس گزارش ناظران بهداشتی شیوه نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رضا زالی بعد از بازدید از ستاد انتخابات کشور و‌انداختن رای خود در داخل صندوق در این ستاد اظهارداشت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از ازدحام افراد در شعب اخذ رای افزایش تعداد اخذ رای بود، با همکاری استاندار تهران در استان آمار شعب افزایش پیدا کرد به طوری که ۶ هزار و ۸۷۰ صندوق اخذ رای داریم که تقریبا نسبت به سنوات گذشته یک و نیم تا دو برابر است.
زالی افزود: در شهر تهران نیز سه هزار و ۷۹۰ شعبه اخذ رای داریم که در تهران مستقر شده‌اند و خوشبختانه نوع بازتوزیع جغرافیایی شعب اخذ رای نیز به گونه‌ای است که حداقل ازدحام ایجاد شود.
وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بحث کرونا توسعه زمان و تهویه هواست که برای تحقق برنامه‌های بهداشتی نیز این دو مورد نیز مدنظر قرار گرفته است. فرمانده عملیات ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برای تحقق برنامه‌های بهداشتی و بررسی شیوه نامه‌ها، معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران از ابتدای صبح جمعه به عنوان ناظران بهداشتی در مناطق تحت پوشش خود مستقر شدند و طبق گزارش‌هایی که به ستاد مبارزه با کرونا واصل شده همه حاکی از رعایت حداکثری است.