kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به عنوان یک آزاده و پدر یک شهید و دو جانباز از ملت عزیز و شریف ایران اسلامی که در همه صحنه‌های انقلاب و انتخابات (ریاست‌جمهوری، مجلس، خبرگان، شورای شهر) حضور چشمگیر داشته‌اند و دشمنان را مایوس و ناامید کرده‌اند با توجه به حساسیت انتخابات اخیر، می‌خواهم با حضور پرشور خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب سازند و حضرت حق، امام راحل (ره)، شهدا و ملت‌های مظلوم جهان را از خود راضی نمایند. وعده ما حضور پرشور پای صندوق‌های رای جمعه 28 خرداد 1400.
عزیزیان
* حاج قاسم عزیز! ملت آماده‌اند تا ان‌شاءا... هر یک با یک رای به موشکی علیه استکبار جهانی تبدیل و انتقام خون به ناحق ریخته‌ات را در 28 خرداد از شیاطین بگیرند!
8396---0919
* ان‌شاءا... یکایک ملت شریف ایران اسلامی با حضور در صحنه و با انتخابی آگاهانه و دقیق سرنوشت خود و کشور را به بهترین شکل رقم بزنند.
6263---0938
* روزهای شاد این ملت زمانی خواهد بود که با کنار زدن دولتمردان اشرافی ناکارآمد و فاقد تدبیر، شاهد روی کار آمدن نیروهای متعهد و دلسوز انقلاب در عرصه‌های مدیریتی کشور باشیم.
1648---0915
* برای انتقام از نامردمانی که در این دولت از پشت به ملت خنجر زدند و معیشت مردم را به گروگان گرفتند همه در 28 خرداد پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم تا خون پاک شهید سلیمانی و سایر شهدا پایمال نشود.
9786---0912
* با وجود شناخت کلی مردم از داوطلبان پست ریاست جمهوری، حسنی که مناظره‌های اخیر نامزدهای ریاست جمهوری داشت این بود که ماهیت درونی آنها را برای مردم بهتر نشان داد و کار انتخاب را برای رای‌دهندگان ساده‌تر کرد.
محمود بلیغیان- اصفهان
* عجیب است که کسانی با مدیریت ناکارآمد طی 8 سال با دروغ و تهمت به منتقدان و وعده‌های توخالی به ملت و اعتماد به کدخدا به جای خدا، گرا دادن به دشمن، حقوق‌های نجومی، اختلاس، چوب حراج زدن به ارز و سکه و طلا، فاصله‌گیری از مردم، دلبستگی به فرهنگ غرب به جای فرهنگ اسلام ناب و... شناخته می‌شوند امروز دوباره به عنوان نامزد ظاهر شده و خود را ناجی ملت معرفی می‌کنند.
9512---0915
* دو نامزد دولت که با انشاهای ارسالی همقطارانشان قصد عصبانی کردن جناب آقای رئیسی را داشتند تا از سبد رای ایشان بکاهند از عدم اقبال مردم به خود مطلع هستند و می‌دانند که حنایشان با این 8 سال ویران‌سازی کشور دیگر رنگی ندارد لذا به هر وسیله‌ای خود را به آب و آتش می‌زنند.
تفضلی
* آقای همتی در مناظره پایانی بیرون آمدن نامی غیر از نام خودش از صندوق انتخابات در 28 خرداد را کودتا خواند. این دیدگاه ایشان بیانگر این است که این جماعت برای دموکراسی و رای مردم ذره‌ای ارزش قائل نیستند و تمام وجودشان پر از نفرت است.
7686---0912
* از آقایان مهرعلیزاده و همتی سئوال کنید که آیا تا به حال به سیستان و کردستان سفر کرده‌اند که از حقوق این هموطنان عزیز ما سخن می‌گویند؟! نکند سفرهای خانوادگی‌شان به اروپا را به نام بلوچستان و کردستان ثبت می‌کنند؟
وحیدی
* یادداشت روز (این هشدار را جدی بگیرید) مدیرمسئول محترم کیهان مانند همیشه قسمت تاریک مسائل و اتفاقات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را با دقت در مقابل دیدگان ملت قرار داد و همیشه درستی هشدارهای ایشان ثابت شده است. امیدوارم کاندیداهای جبهه انقلاب و طرفداران این هشدار را جدی بگیرند تا خدای ناکرده خللی در آغاز خدمت بزرگ نیروهای انقلابی به ملت ایران ایجاد نشود.
0049---0911 و 3949---0912
* از قول ما عامه مردم و دلسوزان نظام به گوش آقایان زاکانی، جلیلی، قاضی‌زاده هاشمی و محسن رضایی برسانید که به نفع آیت‌الله رئیسی کنار بکشند و اجازه ندهند آراء جبهه انقلاب شکسته بشود.
4801---0918
* به دو نامزد دولت و اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری عرض می‌کنم اگر جمهوریتی درکار نبود جماعت مدعی اصلاح‌طلبی این 32 سال از 43 سال گذشته را که اداره کشور را در دست داشتند از کجا به دست آوردند؟ ظاهراً توجه ندارند که دوره سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی‌هایشان گذشته و به قول معروف دستشان برای مردم رو شده است.
6858---0919
* آیا آقای مهرعلیزاده حاضر بود در برابر امام راحل(ره) انشایی را که در مناظرات خواند بخواند و به امام بگوید شما سواد کلاسیک ندارید پس نمی‌توانید کشور را اداره کنید؟! آیا نطقش در مورد پوشش خانم‌ها با نظر قرآن و امام راحل(ره) یکی است؟!
7159---0915