kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین:

برخی‌ها اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها معطوف می‌کنند

رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی‌ها با در دست گرفتن پست‌هایی در بدنه مدیریت کشور سعی کردند نگاه آزادی و اقتدار ملت ایران را به بیرون از مرزها و بیگانگان معطوف کنند که مردم در 28 خرداد با شرکت در انتخابات وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب تغییر خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرتیپ غلامرضا سلیمانی ظهر دیروز در همایش پیشکسوتان بسیجی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، افزود: غربی‌ها هرگز نمی‌خواهند کشورهای اسلامی سامان پیدا کنند و مشکلات موجود در کشورهای مسلمان ناشی از دخالت آنان است.
سردار سلیمانی اظهار کرد: ما در کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه داریم و در زمینه انرژی و غیره جزو کشورهای برتر هستیم و از لحاظ تولید صنعت و نیروی انسانی در رتبه‌های نخست جهان هستیم.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد یعنی تحقق همه جنبه‌های جمهوری اسلامی، گفت: وقتی ما مشارکت حداکثری پیدا کنیم دولت قوی که متکی بر توانایی‌های داخلی است سر کار خواهد آمد.
سردار سلیمانی گفت: امروز دشمنان برای نفوذ دست روی هر تحریکی از قومی، مذهبی، اقتصادی و غیره می‌گذارند حتی اجازه وارد شدن داروی بیماران خاص را ندادند.
وی با تاکید براینکه 28 خرداد فصل تغییر از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است، گفت: پیشکسوتان باید به میدان بیایند و برنامه توسعه برای استان تدوین و مطالبه‌گری داشته باشند.
رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین مردم‌سالاری اسلامی را حل مسائل جامعه دانست و گفت: ریشه‌کنی محرومیت در کل کشور در قالب برنامه 5 ساله هدف‌گذاری شده است.
وی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و به همین خاطر می‌گوید پای صندوق‌های رای نیایید، این چند روز را باید یک فرصت بدانیم و مردم را توجیه کنیم.
به گفته سردار سلیمانی، مردم حق دارند ناراضی باشند مشکلات اقتصادی و معیشتی به جامعه فشار آورده است، 42 درصد از کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم دلیلشان مشکلات اقتصادی است، 17 درصد ناامید به تغییر وضعیت موجود هستند، 25 درصد نارضایتی از ناکارآمدی مدیران دارند و 7 درصد هم مشکلات نارضایتی سیاسی از نظام را مطرح می‌کنند.
وی اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید احصا و بکارگیری شود چرا باید 80 درصد وام‌های کشور فقط در مرکزیت کشور پرداخت شود این چیزی نیست جز نتیجه اقتصاد لیبرالی که بدبختی، حاشیه‌نشینی، محرومیت، بیکاری و غیره را ایجاد می‌کند.
سردار سلیمانی گفت: انتخابات پایان تاخت و تاز جهان سلطه در کشورهای اسلامی است و کسانی که می‌خواهند ملت ایران را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند دلسوز مردم نیستند آنها آگاهانه یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمنان می‌ریزند.
سردار سلیمانی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند از راه تضعیف جمهوریت اسلامیت را تضعیف کنند اینها دشمنان اسلام هستند ملت ایران باید نشان دهند که این توطئه را بازخوانی کرده‌اند.