kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* امام راحل (ره) در طول 10 سال زعامت خود بارها بر حضور پای صندوق‌های رأی تأکید داشتند. از جمله فرمودند: «همه شما، همه ما، زن و مرد، هر مکلف، همان طور که باید نماز بخواند، همان طور باید سرنوشت خودش را تعیین کند.» با توجه به این فرمایش امام راحل(ره) و تأکیدات مکرر خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ان‌شاءا... با بصیرت در 28 خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به این تکلیف الهی عمل کنیم.
طاهری
* عدم شرکت در انتخابات، ارسال ضعف به دشمن و جرأت دادن به دشمن مستکبر و خبیث برای ضربه زدن به انقلاب است. در سال 98 و در پی ارسال پیام ضعف در ماجرای بنزین و ایجاد اغتشاش و اختلاف و دودستگی، دشمن زمینه‌ را مهیا دید و سردار دلها را به شهادت رساند. بیاییم با شرکت در انتخابات دشمن را از فکر یک گستاخی دیگر مأیوس کنیم و خدا اهل بیت و شهدا و امام روح‌الله و خلف صالحش را از خود راضی نماییم.
9330---0903
* سردار حاج همت عزیز فرمانده لشکر 27 محمدرسول‌الله (صلی‌الله علیه‌وآله) به رزمندگان توصیه می‌کرد: هر گاه در مناطق جنگی راه را گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان سمت جبهه خودی است. حالا هم خواستید رأی بدهید نگاه کنید دشمن چه کسی را می‌کوبد به همان رأی دهید. امیدوارم دوستداران شهدا به این توصیه سردار عزیزمان حاج همت عمل کنند.
صابریان و شعبانی و قاری
* رئیس‌جمهور حدیث مکارم اخلاق می‌خوانند و اظهار می‌دارند که «بعثت پیامبر برای کامل کردن مکارم اخلاقی بوده و پیامبر آمده که فضائل اخلاقی را تشریح، تبیین و اجرایی و عملیاتی کنند» ای کاش ایشان خود و همکارانشان در طی این 8 سال به این حدیث عمل می‌کردند و زشت‌ترین نسبت‌ها را به مردم منتقد خود نمی‌دادند.
بیگی
* جناب رئیس‌جمهور، کاندیداها به دولت توهین نمی‌کنند شما در دولت اول همه مشکلات را به دولت قبل ربط می‌دادید ولی، اینها مشکلات امروز جامعه و تورم نزدیک 50 درصدی به طور طبیعی نتیجه عملکرد شما و همکارانتان می‌دانند چرا دیگر عصبانی می‌شوید. آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است!
مظفری- تهران
* یکی از نامزدها در مناظره اول تمام قد از جاسوس محیط زیست دفاع کرد و در مناظره دوم هم از برخورد با هنجارشکنی عده قلیلی انتقاد کرد. ظاهراً جاسوسان و هنجارشکنان در دولت ایشان محل امنی خواهند داشت! این یعنی قرار است در دولت مورد نظرشان در روی همان پاشنه هشت سال اخیر بچرخد.
ابوالقاسمی
* از هم‌وطنان ارجمند تقاضا دارم برای تغییر وضع موجود حتماً در رأی‌گیری روز 28 خرداد شرکت کنند و با باطل کردن نیرنگ نامزدهای دولت هشت سال گذشته و با بصیرت به فرد اصلح رأی دهند.
اصغر رهکوی
* برخی از سخنان همتی و مهرعلیزاده دقیقاً محتوای همان بیانیه‌های سازمان‌های تروریستی دشمن ایران از منافقین خلق تا سلطنت‌طلبان و... بود. تلاش دشمنان داخلی برای ادامه غارت اموال و آبرو و عزت ملی همچنان ادامه دارد. باتعطیلی چند ساله بسیج محلات، باید رسانه‌های انقلابی برای بصیرت‌افزایی و جلب مردم به اصلح همه جانبه کار و تبلیغ کنند تا کابوس حکومت 32 سالت اصلاح‌طلبان به پایان برسد.
مجتبی گروسی 6158---0936
* همه می‌دانند که رئیس‌جمهور نمی‌تواند با تک تک افراد جامعه 80 میلیونی دیدار داشته باشد و مشکل آنها را بشنود و پیگیر حل مشکلات آنها باشد ولی اگر درک درستی از جامعه داشته باشد می‌تواند به صورت موردی از بین گزارش‌ها در هر ماه مشکلات چند نفر را حل کند تا مردم امیدوار شوند به این صورت که مشکلات موردی مردم در سامانه‌ای ثبت شود و ماهانه به قید قرعه چند نفر انتخاب شوند.
5164---0905
* دو نامزد مدعی اصلاح‌طلبی فقط برای تخریب آمده‌اند و فاقد برنامه هستند و به دنبال جذب رأی افراد مستعد اغفال هستند. به عنوان یک کارگر از کیهان درخواست می‌کنم اهداف و ماهیت این افراد را به مردم معرفی کنند. واقعاً از 8 سال دولت بی‌برنامه خسته شده‌ایم.
5735---021
* این همه می‌گویند جوانان دلسرد شده‌اند ولی باید دید که بانیان این دلسردی چه کسانی هستند. آیا جز دولت تدبیر که بسیاری را با این تورم، گرانی‌های افسارگسیخته و به عنوان مثال با رشد 700 درصدی قیمت مسکن، وضعیت اشتغال و... مسبب آن شد؟ چرا آقایان مهرعلیزاده و همتی فرافکنی می‌کنند؟ باید با کسانی که با ترک فعل خویش وضع موجود را به وجود آورده‌اند به شدت برخورد شود.
تفضلی
* دو کاندیدای نماینده دولت با فرار به جلو ماهیت خویش را آشکار کردند آنان همچنان به جای ارائه برنامه صرفا به توهین، افترا و پرخاشگری و کسب رأی به هر قیمت ادامه می‌دهند. مردم باید پاسخ این بی‌نزاکتی‌ها را در 28 خرداد بدهند.
8826---0991
* آقایان همتی و مهرعلیزاده هیچ برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و نتیجه عملی آنچه که بروز داده‌اند نابودی اقتصاد و امنیت و فروپاشی خانواده‌هاست. این افراد خبر ندارند که علت گرفتاری برخی از جوانان به منکرات و ولنگاری و بیکاری آنان است.
9286---0915
* مدعیان اصطلاح‌طلبی همان‌طور که نگران نصیحت پیامکی به چند دختر خانم کشف حجاب کرده هستند آیا برای آن جوانان تحصیل‌کرده دانشگاهی که در مترو و خیابان به فروش کمربند، جوراب و فندک مشغولند هیچ‌گونه نگرانی دارند؟ اینها هم ایرانی‌اند و به دنبال شغل مناسب با تحصیلشان هستند ولی عملکرد اقتصادی دولت اصلاح‌طلب مانع آن شده است.
صباغیان
* کیهان باید در برابر اهانت مهرعلیزاده به تمام علما در طول تاریخ به ویژه امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای که خیل عظیم اندیشمندان دانشگاهی به نجات‌بخش بودن رهنمودهای این دو بزرگوار اذعان دارند، فریاد بکشند و روشنگری کند.
7159---0915
* یک نسخه کتاب «اقتصاد ما» اثر حضرت آیت‌ا... شهید صدر را به اقتصاددانان مهرعلیزاده و همتی ارسال کنید تا بفهمند که ایشان به رغم نداشتن سواد دانشگاهی چه راه‌حل‌های اندیشمندانه‌ای برای مسائل اقتصادی داشته‌اند و این حضرات یک نگاهی هم به نسخه‌ای که خودشان پیچیده‌اند بکنند.
7250---0919 و 5579---0992
* از نامزدهای جبهه انقلاب درخواست می‌شود با توجه به نظرسنجی‌ها، در سرانجام فعالیت‌های انتخاباتی افرادی که از اقبال کمتری برخوردارند به نفع فردی که از اقبال بیشتری برخوردار است اعلام انصراف کند و افکار و برنامه‌های خود را در اختیار دولت آینده بگذارند.
8495---0911
* مسئولان جهاد کشاورزی چرا دامداران را در برابر گرانی‌های نهاده‌های دامی به حال خود رها کرده‌اند؟! چرا از مشکلات کمرشکن آنها غفلت می‌ورزند و به مشکلات آنها رسیدگی نمی‌کنند؟!
2156---0937
* نامه‌ای با مضمون تقاضای دو وام 20 و 10 میلیون تومانی برای دو فرهنگی یکی 20 سال مدیر مدرسه و دیگری بازنشسته فرهنگی به آقای همتی به عنوان رئيس بانک مرکزی نوشته شده بود. معاون ایشان نوشتند وام نداریم! اگر نداشتید آیا این ابربدهکاران وام از بانک‌های خارج می‌گرفتند؟! حالا هم با این دروغگویی و تهمت و افتراهایی که می‌زنند چند پله از رئیس‌جمهور مستقر جلوتر زده‌اند!
0084---0911
* باز خدا پدر روحانی را بیامرزد که مشکلات را گردن دولت قبلی می‌انداخت همتی هنوز نیامده در مناظرات مشکلات را به گردن رقبایی می‌اندازد که بر سر کار نیستند!
6858---0919
* صداوسیما اعلام کرد تزریق واکسن ویروس کرونا برای بار دوم مخصوص شهروندان بالای 80 سال بدون توقف در حال انجام است. به مرکز بهداشت مبارک‌آباد لویزان مراجعه کردیم ولی واکسنی در کار نبود. به کرامت سالمندان باید احترام گذاشته شود.
شیروانیون
* چرا جدول خاموشی‌ها را در شبکه‌های استانی زیرنویس نمی‌کنند باید یک روز قبل اطلاع‌رسانی شود تا مردم برنامه‌ریزی کنند.
شهروندی از مشهد مقدس