kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

مهرعلیزاده: منافع اصلاحات را حفظ می‌کنم

محسن مهر علیزاده نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در یک نشست خبری که در خبرگزاری دولتی ایرانا برگزار شد، با بیان اینکه باید اجازه دهیم جریان اصلاحات به تصمیم برسد، گفت: من به عنوان یک کاندیدای اصلاح‌طلب حتماً در مسیری پیش خواهم رفت که منافع اصلاحات حفظ شود.

وی تصریح کرد: من اعلام می‌کنم کسی می‌تواند کشور را از این شرایط نجات دهد که نخواهد با نگاهی تحمیل‌گرایانه بر مردم حکمرانی کند و اداره کشور را به دست بگیرد. امروز اولویت کشور معیشت و اقتصاد است.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: کسی باید بیاید که مثل من مشکلات اقتصادی را با پوست، گوشت و استخوان حس کرده باشد و اجازه هیچ‌گونه رانت‌خواری را ندهد.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه با توجه به اینکه ۱۴ پست در ۴۰ سال انقلاب بر عهده داشته‌اید خود را مبتلا به «سندروم پست بی‌قرار» که در مناظره اول به آن ‌اشاره کردید نمی‌دانید؟ گفت: اکثر مسئولیت‌های من با مسندهای اقتصادی در ارتباط بوده است. بنده هیچوقت هوس تغییر پست نداشتم و با نظر رئیس‌جمهور وقت یا اقتضای زمان، مسئولیتم تغییر کرد، بنابراین خود را مشمول این سندروم نمی‌دانم.