kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

رونمایی از 3 مرد المپیکی کشتی ایران در لهستان

تیم ملی کشتی آزاد ایران در شرایطی راهی لهستان شده که کادرفنی قصد دارد نفرات برتر این مسابقات را راهی المپیک کند.

اعضای تیم منتخب کشتی آزاد جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام زیلکوفسکی در لهستان حضور دارد. پروتکل‌های بهداشتی به محض ورود کشتی‌گیران به لهستان اجرا می‌شود به طوری که از تیم اعزامی ایران در هتل محل اقامتشان آزمایش کرونا بعمل آمد که خوشبختانه تمامی نتایج منفی
بود.
طبق برنامه مسابقات، صبح امروز مراسم قرعه کشی و وزن کشی پنج وزن نخست برگزار می‌شود و محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی نمایندگان ایران در وزن 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند. مسابقات پنج وزن دوم نیز روز چهار شنبه برگزار می‌شود که رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.
آنطور که کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد برنامه‌ریزی کرده، در سه وزن 74، 97 و 125 کیلوگرم انتخابی برای مدعیان ایرانی در همین مسابقات لهستان انجام می‌شود. در واقع هر کشتی‌گیری که بتواند نتیجه بهتری در این رقابت‌ها بگیرد، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک خواهد شد. جالب اینکه احتمال رویارویی مستقیم کشتی‌گیران ایرانی در این سه وزن هم وجود دارد. پیش از این حضور رضا اطری در وزن 57 و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم در المپیک توکیو قطعی شده است.