kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

کیهان و خوانندگان

 


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ملت شهید‌پرور و قهرمان و ولایتمدار همه با هم به یاد سردار دل‌ها که ولایتمدار بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست متحد و یکپارچه در 28 خرداد در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مایوس و دل امت خدایی و جبهه‌ مقاومت را مثل ملت سوریه شاد کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا و صهیونیسم و نوکران منطقه‌ای آن‌ها بکوبند.
آقابیگی- قم
* همه گروه‌های سیاسی باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اعتلای خود و رفع کامل تهدیدات دشمنان وارد دوره جدیدی شده که می‌توان از آن تعبیر به پیچ تاریخی کرد لازمه عبور از این پیچ و گذرگاه تشکیل دولت انقلابی پرکار و متعهد است که باید در انتخابات 1400 رقم بخورد ان‌شاءالله
3107---0902
* با هر رای یک موشک به سوی دشمنان این مردم شلیک خواهد شد ان‌شاءا... همه خود را موظف و مکلف بدانیم و به این وظیفه دینی ملی و اخلاقی عمل کنیم. نگذاریم کسانی که اعتقادی به نظام ندارند ویا کاندیداها را با بصیرت انتخاب نمی‌کنند سرنوشت آینده کشور را همانند این 8 سال به اندازه 30-40 سال به عقب ببرند! هر ایرانی با شرکت نکردن در این خدای ناکرده به قهقرا رفتن دولت و کشور مقصر خواهد بود.
احمدی و
9937---0915
* مردم ایران ان‌شاءا... به دشمنان و خودفروختگان داخلی در 28 خرداد نشان خواهند داد که نظام اسلامی و رهبری حکیم و فرزانه خود را دوست دارند و به آن افتخار می‌کنند و تا جان در بدن داریم در رکاب امام خامنه‌ای عزیز و حکیم هستیم.
وحید، علی، احمد شاهوار، فیروز افرادی
* پیروان مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی نه تنها وظیفه خود را شرکت در انتخابات می‌دانند بلکه دیگران را هم تشویق به رای دادن می‌کنند چرا که سردار دل‌ها گفتند عظمت کشور و نظام را انتخابات تامین می‌کند.کسانی که به عدم شرکت دامن می‌زنند حتی اگر ندانند، عمله‌ دشمنان و پیرو رژیم جنایتکار صهیونیست، آل‌سعود و آمریکا هستند. تکلیف شرکت حداکثری است!
وحیدی
* روزنامه شرق از دولت آینده سؤال کرده که در صد روزه اول چه موفقیتی کسب خواهید کرد؟ پاسخ این است که دولت تدبیر شما صد روز اول که سهل است موفقیت‌های صد روز آخرش را هم مردم با قطع و وصل برق،‌ آب بیش از 50 درصدی، افزایش قیمت نان و... دارند به خوبی حس می‌کنند!
8902---0914
* 28 خرداد امسال را به جلوه‌ای از پیوند عمیق ملت با نظام تبدیل خواهیم کرد و ان‌شاءا... با حضور مردم همیشه در صحنه و انتخاب نامزد اصلح دولت انقلابی شکل خواهد گرفت و از همه چیز مهم‌تر، دشمنان مات خواهند شد.
0609---0915
* هر ایرانی باید رای خود را ارزشمند بداند و آن را در انتخابات ریاست جمهوری برای روی کار آوردن یک دولت انقلابی با مدیریت جهادی هزینه کند که مشکلات از سر راه انقلاب و مردم برداشته شود.
2830---0905
* با توجه به عملکرد دولت تدبیر، مردم این‌بار ان‌شاءا... قرار است با چشمان باز به کاندیدایی رای بدهند که گره مشکلات کشور را باز کند نه اینکه با کلید فریب بر همه امور مردم قفل بزند.
قاجار دولو
* کابینه‌ دولت تدبیر که وضع موجود حاصل ترک فعل‌های آنهاست باید پس از پایان عمر دولت، در محاکم پاسخگوی اعمال خود باشند ان‌شاءا...
2143---0913
* آیا در نظام اسلامی وعده‌ واهی و دروغ دادن جرم نیست؟! آیا وعده‌های صد روزه و کمتر و بیشتر برای حل مشکلات دادن و عکس آن عمل کردن و کلید طلایی نشان دادن ولی برقفل‌های مشکلات افزودن و تعطیلی کار و کاسبی مردم جرم نبود و نیست؟
6960---0936
* آقای سیدحسن خمینی گفته است دیگران حق ندارند برای مردم کاندیدا معرفی کنند! سوال می‌کنیم چرا خودشان در انتخابات سال‌های 92 و 96 ریاست جمهوری در معرفی و تبلیغ آقای روحانی آن‌قدر اصرار داشت و تمام‌قد ورود پیدا کرد؟ حیف این لباس مقدس و نسب شریف ایشان نیست که خرج این دوگونگی‌ها بشود؟
5485---0912
* کاندیداهایی که برنامه قابل دفاعی ندارند برای اینکه نظرات اقشار خاصی را با خود همراه کنند به حاشیه‌سازی و تخریب رقبا و یا حتی نظام روی می‌آورند! این افراد به فرض پیروز هم بشوند ولی در واقع شکست در محضر الهی را برای خود رقم می‌زنند و چوب این رفتار را بعدا خواهند خورد آنچنان که صدایش همه‌جا می‌پیچید!
7250---0919
* مجری از نامزد ریاست جمهوری مسئله اشتغال جوانان را سؤال می‌کند ولی او به‌زعم خود با زرنگی موضوع بی‌ربط پیامک برای رعایت حجاب در خودروها را طرح می‌کند تا رای برخی از افراد را به خود جلب کند؟! این روش کهنه و نخ‌نما شده است!
6810---0911
* بعد از پایان کار هر دولتی فرصت خوبی است که یکایک مسئولین پاسخگوی دوره مسئولیت‌هایشان باشند و بابت سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌های خود مورد بازخواست قرار بگیرند.
9850---0910
* هریک از روسای جمهور و هیئت دولت پس از اتمام کار باید پاسخگوی اقدامات و کوتاهی‌ها و ترک فعل‌های خود در قبال مسئولیتی که داشته‌اند و حقوق آن را گرفته‌اند باشند! در صورت نبود قانون، مجلس انقلابی طرحی را ارایه و تصویب کنند و افراد پس از این همه خسارت به حال خود رها نشوند!
محمود اصفهانی
* تعدادی از نامزدهای ریاست جمهوری شعارهای مشترکی را در خصوص افزایش یارانه و وام ازدواج سر دست گرفته و مطرح می‌کنند. باید تذکر داد دست از شعارهای احساسی زودگذر بردارند بلکه برنامه برای چگونگی رفع فقر و رونق تولید در کشور ارائه کنند.
5241---0912
* آیا قانون مجازات ترک فعل مسئولین، شامل شوراهای شهر و شهرداری‌ها هم که مستندات آن وجود دارد می‌شود؟
زاهدی- بیت شهیدان زاهدی-کاشان
* برخی از آقایان نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانند چند تا از وزرای خود را که در کابینه‌های 40 ساله گذشته حضور نداشته‌اند معرفی کنند چون اگر همان وزرای سابق باشند وضع کنونی نتیجه عملکرد آنهاست؟!
کیوانی- کرمان
* به نامزدها توصیه می‌کنم در مناظره‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به ارایه برنامه خود اهتمام ورزند و از تخریب و نیش و کنایه به دیگر رقبا پرهیز کنند. از آقای رضایی انتظار نبود که به آقای رئیسی و دستگاه قضایی تکه‌ای بیندازد که اصلا وارد هم نبود. چرا که این‌گونه اطلاعیه‌های دادستانی در همه ادوار انتخابات صادر می‌شود و این انتخابات، انتخابات شوراها را نیز شامل می‌شد.
طورانی- جانباز
* از جمله مواردی که انتخابات را از ریل عقلانیت خارج می‌کند و آسیب آن گریبان همه مردم را می‌گیرد، موج‌سواری کردن از احساسات پاک جوانان، سوءاستفاده نمودن، دوقطبی‌های کاذب، وعده‌های غیرمنطقی و تخریب دیگران و... است. امیدواریم نامزدها به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
2292---0905
* کارشناسان معتقدند اگر در خانه‌ها و بیابان‌های کشور صفحات خورشیدی نصب شود حجم زیادی برق پاک بدست می‌آید که می‌تواند وارد مدار شده و کمبود برق را جبران کند. دولت می‌تواند این صفحات را رایگان در اختیار خانواده‌های ساکن مناطق محروم قرار داده و از این طریق برق مورد نیاز آنان و حتی دیگران تامین بشود.
2986---0915
* دو دوره است که برق مصرفی منزل ما تقریبا سه برابر دوره‌های قبل محاسبه و پول آن دریافت می‌شود. مگر معیار محاسبه وزارت نیرو کیلومتر است که برای یک ماه 88 هزار تومان محاسبه کرده‌اند. به کجا باید شکایت بکنیم؟
9245---0912