kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

۳۰ هزار میلیارد ریال برای اتمام مدارس خیّرساز کشور اختصاص یافت

 


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای اتمام طرح‌های آموزشی خیرساز این سازمان اختصاص یافته است.
«علی شهری» دیروز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایرنا، افزود: ۱۰۰ درصد این اعتبار امسال برای اجرای طرح‌های خیرساز به سازمان نوسازی مدارس کشور تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود که با هزینه‌کرد آن زمینه بهره‌برداری از طرح‌های خیّرساز و مشارکتی تا پایان سال‌جاری مهیا شود.
وی با یادآوری اجرای طرح آجر به آجر سازمان نوسازی مدارس ادامه داد: جذب ۱۰ درصد دانش‌آموزان استان‌های کشور در طرح آجر به آجر در دستور کار این سازمان قرار گرفت که این مهم محقق شد.
شهری از بهره‌برداری و به‌روزرسانی سامانه مدیریت طرح‌های عمرانی سازمان نوسازی مدارس کشور در هشت استان کشور خبرداد و افزود: بهره‌برداری و به‌روزرسانی این سامانه با هدف مدیریت بهتر طرح‌های عمرانی بهبود عملکرد طرح‌های عمرانی از نظر زمان‌بندی، تامین و مدیریت منابع مالی انجام می‌شود. وی ادامه داد: تسریع و تزریق به موقع منابع مالی به طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری به موقع از طرح‌ها از دیگر اهداف و مزایای بهره‌برداری از سامانه مدیریت طرح‌های عمرانی سازمان نوسازی کشور است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود سامانه مدیریت طرح‌های عمرانی سازمان نوسازی کشور در ۶ ماه نخست امسال در تمامی استان‌های کشور ایجاد شود.