kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

قاضی‌زاده هاشمی: 51 برنامه برای کاهش نرخ تورم تدوین کرده‌ایم

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری هم دیروز در گفتگویی رادیویی بیان کرد: برنامه‌ریزی جدی داریم تا با اجرای ۵۱ پروژه، تورم را در طی چهار سال به زیر ۵ درصد برسانیم.

 


وی افزود: شعار محوری دولت من، ثبات و آرامش با دولت سلام است؛ دولتی که قرار است برای همه آرامش و سلامت جسم و روح بیاورد.
وی همچنین عصر یکشنبه در برنامه «شمارش معکوس» رادیو ایران گفت: مدل ما برای اداره کشور شهر -کشور است؛ در این طرح هر منطقه اختیار هیئت وزیران را دارد و هر شهر پایتخت است که بر این اساس ۴۸۵ پایتخت خواهیم داشت و هر شهری پایتخت یک موضوع می‌شود و آن را دنبال می‌کند.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری همچنین در حاشیه ضبط برنامه رادیویی خود در جمع خبرنگاران گفت: در سال اول دولتم تورم را به نصف می‌رسانم.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما 51 برنامه برای کاهش نرخ تورم تدوین کرده‌ایم که در نهایت نرخ را به 5 درصد و حتی کمتر می‌رسانیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در خصوص برنامه های خود در خصوص مسکن گفت: در حال حاضر با سه مشکل بی‌مسکنی، بد مسکنی و گرانی مسکن مواجه هستیم که می‌خواهیم در فرصت قابل قبولی، مساله بی‌مسکن ها را حل کنیم. مساله غذا و نوسانات قیمت غذا را در این طرح دیده‌ایم و مدیریت خواهیم کرد تا گرسنگی و سوءتغذیه که ۳۰ درصد جامعه از آن رنج می برند، حل و فصل شود.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: در حال حاضر 4 و نیم میلیون مسکن کم داریم که می‌خواهیم مشکلات بی مسکن‌ها را حل کنیم و البته در کنار اینها نوسانات غذا را مدیریت خواهیم کرد.