kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

جاده‌ تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار کشور آسفالت می‌شود

 

قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: مسیر تردد تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار سطح کشور امسال آسفالت می‌شود و اعتبار لازم برای این برنامه در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.
«فرامرز مداح» دیروز یکشنبه در اراک افزود: اعتبارات راه‌های روستایی امسال به‌صورت استانی است و آسفالت و بهسازی تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار کشور در سال جاری در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
وی ادامه داد: متناسب با اعتبارات اختصاص یافته به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای بهسازی راه‌های اصلی و دسترسی سطح کشور برنامه‌ریزی‌ لازم انجام شده‌ است.
قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: اجرای طرح واردات ناوگان زیر سه سال به تعداد محدود و مشارکت با واحدهای تولید‌کننده داخلی از برنامه‌های این سازمان برای نوسازی ناوگان اتوبوس، مینی بوس و کامیون در سال جاری است.
مداح، افزود: برای کاهش هزینه‌ها بخش‌هایی از طرح‌های راهداری به صورت امانی و استفاده از امکانات سازمان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: هوشمندسازی حمل‌ونقل کالا از دیگر برنامه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال جاری است و بر این اساس قراردادی برای خرید ۲ هزار دوربین کنترل سرعت با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای منعقد شد.
قائم‌مقام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور اظهارداشت: تشویق سرمایه‌گذاران برای ایجاد مجمتع‌های خدمات رفاهی بین راهی نیز برای افزایش ایمنی جاده‌های کشور از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.