kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۸۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
با حضور معاون رئیس‌جمهوری

۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان تحویل شد

۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی محرومان استان اصفهان روز پنج‌شنبه با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در آیینی در شهرستان تیران وکرون به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت در سفر یکروزه خود به استان اصفهان صبح پنجشنبه وارد شهرستان تیران و کرون شد و کلید سه واحد مسکونی پروژه مسکن محرومان این خطه را به شکل نمادین به سه تن از متقاضیان تحویل داد.
نوبخت همچنین در این سفر از مسکن‌ محرومان در تیران و طرح مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و بهزیستی در روستاها بازدید کرد.
وی افزود: آغاز پروژه بزرگ احداث مسکن محرومان در گره‌گشایی از این نیاز مردم جامعه کارساز خواهد بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه هم‌افزایی بین‌بخشی برای تکمیل سریع و تکمیل پروژه‌های مسکن نیازمندان و محرومان را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری اصفهان را خواستار شد.
ششم تیرماه سال گذشته در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان دستور احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان صادر شد و در طول یکسال نیز مجوز بیش از هزار واحد مسکن دیگر نیز صادر شد که روز پنجشنبه ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شد.
احداث بیش از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان در کل کشور از پارسال آغاز شده است که بخشی از آن آماده و مابقی تا پایان شهریور تکمیل می‌شود.