kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

ساعت کاری کارکنان دولت استان سمنان تغییر کرد

 


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اعلام کرد: از یکم خرداد امسال تا اطلاع بعدی زمان آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۳:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۲:۰۰تغییر کرد.
فاطمه منصوری گفت: موضوع تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما و با توجه به درخواست شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر ضرورت مدیریت موثر پیک بار مصرف برق و لزوم تأمین برق مطمئن و پایدار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شرایط شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از قطع برق چاه‌های آب آشامیدنی و هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی مقابله با کرونا،ساعت کار اداری دستگاه اجرایی استان از اول خرداد تا اطلاع بعدی تغییر کرده است. وی بیان کرد: ساعت کار بانک‌ها و مراکز خدماتی و درمانی و اورژانس، تابع شرایط خاص خود است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعت پایانی وقت اداری و تعطیلات، تمام تاسیسات سرمایشی را از مدار خارج کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نظارت بر حسن اجرای بخشنامه و مدیریت ساعت کاری کارکنان بر عهده بالاترین مقام مسئول در دستگاه اجرایی است.