kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

خفاش شب فردیس دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی خبر داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می‌کرد.

حسین ناصرخاکی گفت: با وصول برخی گزارش‌ها به دادستانی فردیس، مبنی بر آدم‌ربایی و مزاحمت برای بانوان و سرقت و عنف و تهدید با چاقو توسط فردی در پوشش مسافرکش، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهم صادر شد که متهم با نام «س. م» دستگیر شد.
وی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شهروندان طرح شکایت کرده‌اند درخصوص روش این فرد که به «خفاش شب فردیس» معروف شده توضیح داد: این متهم، زنان جوان را به عنوان مسافرکش با خودروی «پراید مشکی» سوار می‌کرده و در حالی که تمام شیشه‌های خودرو پایین بوده پس از طی مسافتی، شیشه‌های دودی خودرو را بالا ‌داده و با تغییر مسیر و آدم‌ربایی، در نقطه خلوتی توقف می‌کرد.
ناصر خاکی افزود: با توجه به دستکاری درب خودرو، امکان فرار برای بزه‌دیدگان میسر نبوده و متهم با تهدید از طریق چاقو، علاوه‌بر سرقت اموال بزه‌دیدگان، اقدام به تعدی جنسی نسبت به آنها می‌کرد.
وی با ‌اشاره به اینکه این فرد پس از انجام نیت شیطانی خود، بزه‌‌دیدگان را رها می‌کرد متذکر شد: در این باره تاکنون سه شاکی شناسایی شده‌اند اما با توجه به نوع ارتکاب بزه و ادله موجود امکان وجود سایر بزه‌دیدگان وجود دارد.
وی از صدور دستور قضایی برای انتشار عمومی تصویر متهم خبر داد و گفت: افراد بزه دیده می‌توانند برای طرح شکایت با حفظ محرمانگی هویت آنها، به دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مراجعه کنند.