kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

اخبار کوتاه از فوتبال

 

مربی پیشین چلسی و یوونتوس در راه استقلال
خبرگزاری آنسا ایتالیا از حضور آنجلو آلسیو در تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد.
خبرگزاری آنسا ایتالیا خبر داد که آنجلو آلسیو، مربی ایتالیایی که سابقه حضور در تیم‌های مطرحی چون یوونتوس و چلسی را در کارنامه خود دارد، به زودی برای حضور در کادر فنی تیم فوتبال استقلال راهی ایران می‌شود. آخرین حضور این مربی در کیلمارناک اسکاتلند بود که در سال ۲۰۱۹ اخراج شد.
مددی مدیرعامل باشگاه استقلال دیروزبا اشاره به حضور دستیار ایتالیایی در این تیم گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می‌شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می‌شود.وی درباره پرونده استراماچونی گفت: گراندز حدود 25 روز پیش آمد و لایحه دفاعیات باشگاه حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته و اکنون در CAS در حال بررسی است.
کمالوند در سایپا ماندنی شد
سرمربی تیم فوتبال سایپا که از سمتش استعفا داده بود در این تیم ماندنی شد. پس از شکست تیم فوتبال سایپا مقابل پیکان، فراز کمالوند که به تازگی هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفته بود از سمتش کناره‌گیری کرد و حتی در مصاحبه با ایسنا اعلام کرد دیگر به سایپا برنمی گردد. با این حال ظهر امروز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه سایپا با حضور کمالوند برگزار شد و در نهایت مقرر شد این مربی به کارش ادامه بدهد.
دفاع ستاره منچستریونایتد از مظلومین غزه
پس از پایان بازی منچستریونایتد مقابل فولام، ستاره منچستر به دفاع از مردم غزه در برابر حملات وحشیانه رژیم غاصب درآمد و با پرچم فلسطین در ورزشگاه اولدترافورد ظاهر شد. شب گذشته منچستریونایتد در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و به تساوی یک بر یک رسید. این جدال در میان حضور برخی تماشاگران برگزار شد و به نوعی آخرین دیدار فصل منچستریونایتد در اولدترافورد بود. پوگبا در پایان این مسابقه اقدامی شایسته را به ثبت رسانید و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت. ستاره مسلمان منچستریونایتد در کنار بازیکن جوان این تیم «اماد دیالو» پرچم فلسطین را در ورزشگاه اولدترافورد به اهتزار درآورد و حملات وحشیانه رژیم غاصبگر را محکوم کرد.
مذاکرات ترابزون با حسینی به بن بست رسید
سایت «haber61» ترکیه خبر داد مذاکرات ترابزون اسپور با مجید حسینی مدافع ایرانی اش به دلیل درخواست مالی زیاد این بازیکن متوقف شد.مدیر برنامه مدافع ایرانی از ترابزون درخواست کرد سالیانه دستمزد 850 هزار یورو پرداخت کنند تا قرارداد حسینی را تمدید کنند. اما این رقم از دید مسئولان باشگاه ترکیه‌ای بالا است و به همین خاطر مذاکرات به بن بست رسید.حسینی در سال 2018 از استقلال راهی ترابزون اسپور شد و در طول 3 سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.