kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
سردار نقدی:

تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود.


سردار محمدرضا نقدی در دهمین همایش تخصصی مدیران کانون‌‌ها و مسئولان بسیج فرهنگیان کشور که در دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، گفت: تحقق آرمان‌ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه‌ها ختم شود و رهبر معظم انقلاب برای تحقق این آرمان‌ها مراتبی را عنوان کرده‌اند.
سردار نقدی به شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته صد و شصت و دومین شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی باز شده است.
وی ادامه داد: از سال 56 تا 57 دشمن زمانی که دید حمله نظامی فاید‌ه‌ای ندارد، بساط خود را جمع کرد و در زمینه رسانه‌ای وارد شد به طوری که 6 شبکه ماهواره‌ای آ‌نها امروز به 162 شبکه رسیده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در حالی که ما در تحریم شدید هستیم آخرین نسل تلفن‌های همراه با تمام امکانات و شبکه‌های فاسد لحظه به لحظه وارد بازار تهران و همه‌گیر می‌شود که این یک حرکت حساب شده و برنامه‌ریزی شده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مردم با آنکه آسیب‌خورده این میدان هستند و عده‌ای هم تلف شده‌اند اما توجیه علمی می‌آورند و می‌گویند این شبکه‌ها شبکه‌های علمی هستند در حالی که 95 درصد این افراد شبکه‌های مبتذل ماهواره را نگاه می‌کنند.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غرب تنها علیه ملت ایران نیست و این تهاجم شامل ملت‌های خودشان نیز می‌شود و آنها نه تنها ملت ما بلکه ملت خود را هم می‌خواهند از محور اخلاق دور کنند چون اگر ملت‌های اروپا و آمریکا بر محور اخلاق باشند به راحتی زیر بار ظلم صهیونیستی نمی‌روند.
وی با انتقاد از برخی مسئولین تحصیلکرده گفت: متاسفانه برخی افراد که علوم سیاسی نیز خوانده‌اند به آن فهم و شعوری که مقام معظم رهبری فرمودند نرسیده‌اند به طوری که برخی از این تحصیلکرده‌ها می‌گویند باید با آمریکا سازش کرد.