kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



 آلزایمر اصلاحات
 ایمانی: «وضعیت آلزایمر اصلاح‌طلبان بسیار وخیم گزارش می‌شود. اینهایی که حالا پنج تا پنج تا اعلام نامزدی می‌کنند، یادشان رفته که در پاسخ مطالبات مردم می‌گفتند رئیس‌جمهور اختیارات ندارد. بهزاد نبوی هم که گفت اختیارات دولت 15درصد نیست، رئیس‌ شرکت سهامی‌شان شده تا از شدت هیجان، همدیگر را نخورند و سه کاری نشود! شتر مرغ که نه می‌پرید و نه بار می‌برد، باید پیش این جماعت کم‌حافظه لُنگ پهن کند. بس که صداقت، شرافت و مسئولیت‌پذیری سرشان می‌شود.»
 مسئولین رو روزه برده؟
 محمد با انتشار این تصویر نوشت: «قیمتش تا هفتاد هزار تومان هم رفته، در حالی که نه تحریمه، نه نهاده می‌خواد، نه انبار‌هامون خالیه! فقط ماه رمضونه و مسئولین نظارتی رو روزه برده! شما به من بگین اگه مشکل اصلی اقتصاد ما ضعف مدیریتی نیست پس چیه؟»
 اقدام عجیب دولت!
 صفری: «در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و درحالی که ما در مضیقه دلار و تحریم قرار داریم دولت بجای حمایت از تولید داخلی و تامین امنیت غذایی مردم، حاضر است گندم درجه 2-3 خارجی را کیلویی
9هزار تومان وارد کنند اما گندم کشاورزان زحمتکش را 4هزار تومان بیشتر نمی‌خرد!» (توضیح: وزیر جهاد کشاورزی دیروز گفت: یک هزار تومان به قیمت ۴هزار تومانی خرید تضمینی گندم به عنوان جایزه اضافه خواهد شد.کشاورزان به ازای هر یک کیلوگرم گندمی که به شرکت بازرگانی دولتی ایران تحویل می‌دهند، ۵ هزار تومان دریافت خواهند کرد.)
 چرا آمریکا در برنامه فضایی موفق است؟
 کاربری نوشت: «سال۱۹۸۶ و در ادامه برنامه فضایی آمریکا، شاتل چَلِنجِر به‌سمت فضا پرتاب شد ولی 73 ثانیه بعد منفجر شد و در حالی‌که جهان در حال تماشای زنده این پرتاب بود ۷ فضانورد جلوی چشم خانواده‌هاشون کشته شدند. برنامه فضایی گران قیمت آمریکا ادامه یافت چون اونا عده‌ای خودتحقیر نداشتند.»