kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
به مناسبت ماه رمضان انجام شد

ارسال ۵۰۰ هزار بسته معیشتی به مناطق محروم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، 500 هزار بسته معیشتی برای توزیع درماه مبارک رمضان به مناطق محروم کشور ارسال شد.



به گزارش خبرگزاری فارس، صبح دیروز در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرعامل بنیاد احسان، طرح احسان رمضان آغاز شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه آیین افتتاح طرح احسان رمضان اظهارداشت: با آغاز ماه مبارک رمضان و در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، از امروز ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار سراسر کشور توزیع خواهد شد.
علی عسگری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۷ میلیون بسته معیشتی و پروتئینی در مناطق محروم توزیع کرده و این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.
عسگری با‌اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، ادامه داد: بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد و امروز نیز قرار است ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌ها توزیع شود.
وی اظهارداشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و... است که هزینه ریالی آن ۴۰۰ هزار تومان محاسبه شده و توسط گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی توزیع خواهد شد.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از آغاز پویش نذر افطاری توسط بنیاد احسان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش تأمین بسته‌های پروتئینی برای خانواده‌های کم‌برخوردار است و عموم مردم میتوانند دراین پویش مشارکت کنند.
وی افزود: به هر میزان که مشارکت مردمی دراین طرح صورت بگیرد، برابر همان مبلغ ستاد اجرایی فرمان امام نیز دراین پویش سهیم خواهدشد.