مسکو: غرب جرأت حمله به ما را ندارد چون از سامانههای قدرتمند دفاعی ما آگاهی دارد
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به قدرت بالای تدافعی این کشور و واهمه غرب از هر گونه حمله به این کشور، گفت که غربیها با این حال، اکنون سرگرم نبرد اطلاعاتی علیه مسکو هستند.
«ماریا زاخارووا» دیروز گفت، کشورهای غربی در آشکار علیه روسیه گامهای تهاجمی بر نمیدارند، زیرا روسیه یک سامانه دفاعی قابل اعتماد دارد و انجام هرگونه تهاجمی علیه این کشور را غیرممکن میکند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این باره گفت، چرا غرب جرات نمیکند علیه روسیه، دست به حمله مستقیم بزند؟ فقط به یک دلیل ساده؛ زیرا، روسیه طی سالهای اخیر، نوعی سامانه دفاعی ساخته است که انجام این کار را برای آنها غیرممکن میکند. به گزارش خبرگزاری فارس، این دیپلمات ارشد روس افزود، با این حال، که غرب در حوزه اطلاعاتی درگیر رفتارهای تهاجمی است.