تبلیغ شبکههای اجتماعی خارجی در رسانه ملی ممنوع شد(اخبار ادبی و هنری)
معاون رئیس رسانه ملی در امور فضای مجازی از ممنوعیت تبلیغ شبکههای اجتماعی در صداوسیما خبر داد.
غلامرضا نوری معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما با اعلام این خبر گفت: آئیننامه جدیدی ابلاغ شده است که مطابق آن، ضوابط پلتفرمهای خارجی و داخلی در برنامههای شبکههای رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی مشخص شده است، بدین ترتیب تبلیغ اینستاگرام و توئیتر غیرقانونی بوده، اما اسم بردن از پیامرسانهای داخلی هیچ اشکالی نخواهد داشت.