کد خبر: ۲۱۲۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

استقبال ایران از توافق پاکستان و هند برای حفظ آتش‌بس



سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با استقبال از توافق هند و پاکستان برای حفظ آتش‌بس، اعلام کرد که این توافق گامی مهم در جهت صلح و ثبات بیشتر در آسیای جنوبی است.
سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه مشترک بین هند و پاکستان مبنی بر توافق دو کشور برای حفظ دقیق آتش‌بس در خط کنترل استقبال کرد. به گزارش تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک هند و پاکستان را گامی مهم در جهت صلح و ثبات بیشتر در آسیای جنوبی دانست و ابراز امیدواری کرد، دو کشور با برداشتن گام‌های بیشتر در جهت صلح، ثبات و رفاه منطقه گام بردارند.