«مهدویت» موضوع برنامههای تحویل سال نو شبکههای تلویزیونی شد(اخبار ادبی و هنری)
جلسه هماندیشی مرکز مهدوی کشور با شورای معارف سیمای رسانه ملی با هدف تمرکز دادن نگاه جامعه به موضوع مهدویت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کیهان، در جلسه هماندیشی مراکز مهدوی کشور با شورای معارف تلویزیون ضمن توافق برای تشکیل کارگروه مهدویت در رسانه ملی و چگونگی ساماندهی و راهبردی برنامههای مهدوی بر ضرورت تولید ویژه برنامههای مهدوی در شبکههای تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.
همچنین در این جلسه درخصوص تدوین بسته رسانهای سیما، مهدویت در حوزه محتوا و ساختار تولید برنامههای کوتاه و مستند در رابطه با مهدویت، تائید و ابلاغ کارشناسان حوزه مهدویت توسط کارگروه مشترک، ابلاغ موضوع مهدویت بهعنوان موضوع برنامههای تحویل سال نو در همه شبکههای تلویزیونی، تولید برنامهای با عنوان موضوع «مهدیه ایران» با توجه به تجربیات قبلی و لزوم جریانسازی توسط آن، پرداختن به موضوع مهدویت در سریالهای ماه رمضان و تمرکز دادن نگاه جامعه به این مسئله تبادلنظر و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.