kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

محبوبیت روحانی به زیر 7 درصد رسیده است(خبر ویژه)

سخنگوی ستاد عارف گفت: رئیس دفتر روحانی، دانش کافی در سیاست داخلی ندارد و محبوبیت روحانی به کمتر از 7 درصد رسیده است.



حسن رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی گفت: آقای واعظی در سیاست خارجی تخصص دارند اما در عرصه سیاست داخلی فاقد پیشینه عمیق، اطلاعات و دانش کافی هستند.
وی اظهار کرد: نوع اظهارنظرات ایشان از ابتدای تصدی ریاست دفتر آقای رئیس‌جمهور در حوزه سیاست داخلی، به دلیل عمیق نبودن مبانی و پشتوانه‌های عینی و دقیق این موضع‌گیری‌ها نتیجه‌ای جز کاهش محبوبیت آقای دکتر روحانی نداشته است.
رسولی افزود: آقای روحانی که در سال 96 بر اساس نظرسنجی‌ها مورد حمایت 76 درصد مصاحبه‌شوندگان بود، امروز به کمتر از 7 درصد تنزل پیدا کرده است.
وی یادآور شد: برداشت من این است که حضور افرادی مثل آقای دکتر واعظی و همفکران‌شان در دولت و نوع برخوردی که با افکار عمومی و به ویژه با سازمان و بدنه رأی آقای دکتر روحانی در هر دو مرحله انتخابات داشته‌اند در کسب این موفقیت منفی موقعیت و نقش بی‌نظیری است.
قائم مقام و سخنگوی ستاد محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: درباره وقایع و رویدادهای سال 92 به زودی آقای دکتر توفیقی رئیس ستاد آقای دکتر عارف در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یا شخص من روشنگری‌هایی خواهیم داشت.
اظهارات رسولی درباره افول شدید مقبولیت روحانی در میان مردم در حالی است که پیش از این علی صوفی رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان هم تصریح کرده بود محبوبیت روحانی به زیر 10 درصد رسیده است.
واعظی اخیراً در پاسخ سخنان «صادق خرازی و هم‌طیفانش علیه نامزد اجاره‌ای (روحانی)، از اصلاح‌طلبان خواست به یاد بیاورند که قبل از ریاست روحانی در چه وضعیتی بودند و چگونه در دولت او به پست‌های مختلف رسیدند.