kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

فولاد مبارکه به رکوردهای تولید دست یافته است

سردار جلالی، فرمانده پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل کرد.


اصفهان- خبرنگار کیهان:

سردار جلالی، راهبرد کلان کشور در حوزه پدافند غیرعامل را مقاومت فعال در برابر فشار حداکثری و همه‌جانبه دانست و گفت:‌ خوشبختانه اقدامات شرکت‌های تابعه ایمیدرو در حوزه پدافند غیرعامل بسیار امیدوارکننده است.
حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز گفت: فولاد مبارکه با تولید نیمی از فولاد کشور تأثیر قابل توجهی بر رونق اقتصادی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور دارد و با تامین مواد اولیه بیش از 3 هزار کارخانه و کارگاه تولیدی کشور، در استقلال و رونق اقتصادی، قطع وابستگی به بیگانگان و جهش تولید نقش محوری دارد.
وی افزود: این مجموعه عظیم به خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت کرده و به رکوردهای متعدد تولید نیز دست یافته است.
وی گفت: فولاد مبارکه در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های کلان در زمینه استفاده بهینه از منابع آبی و انرژی خوش درخشیده است که جمع‌آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی و شهری در چرخه تولید از آن جمله است.
مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به تحریم‌های مستقیم و چندباره آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه، اقدامات انجام شده در حوزه بومی‌سازی را بسیار راه‌گشا و برگ برنده این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل برشمرد.