کد خبر: ۱۹۹۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر افتتاح شد



  ساری- خبرنگار کیهان:
بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر در قالب طرح ملی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد و مورد بهره‌بردای قرار گرفت.
همزمان با 8 طرح بیمارستانی در سراسر کشور بیمارستان خاتم‌الانبیاء شهرستان بهشهر با حضور احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، حجت‌الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، شریعتی نماینده مردم شرق مازندران، موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خنجری فرماندار بهشهر و برخی مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
همچنین بیمارستان پوست رازی و ساختمان جامع پیوند بیمارستان مسیح دانشوری تهران، بیمارستان بیماری‌های تنفسی در زابل،‌ طرح تکمیلی بیمارستان آیت‌الله خویی در آذربایجان غربی،‌ طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز،‌ بیمارستان شفا سقز، بیمارستان خاتم‌الانبیاء بهشهر و بیمارستان تالش و نیز طرح توسعه و تقویت شبکه امداد و نجات کشور، 7 مرکز بهداشت، درمان و توانبخشی و 1400 خانه هلال‌ به طور رسمی آغاز شد.