مردم کویت به دولت این کشور در باره عادیسازی روابط با اسرائیل هشدار دادند
مردم کویت با تجمع مقابل پارلمان این کشور، به دولت کویت درباره هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
مردم کویت دیروز با تجمع مقابل پارلمان این کشور، بار دیگر اظهارات «دونالد ترامپ»، مبنی بر لزوم عادی سازی روابط کویت با رژیم صهیونیستی، را محکوم کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تجمع کنندگان بنرهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «ما از دولت کویت میخواهیم موضع رسمی خود را در مورد عادی سازی اعلام و این پروژه را آشکارا رد کند و به صهیونیستها و وابستگان آنها پاسخ دهد» و «فلسطین امانت، و عادی سازی خیانت است».
پیش از این نیز ۴۱ سازمان کویتی با صدور فراخوانی از مجلس این کشور خواستند عادی سازی روابط با اسرائیل و امضای هرگونه توافقنامه صلح با این رژیم را هرچه که باشد، جرم اعلام کند.