kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۸۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

2 قاچاقچی موادمخدر در درگیری با پلیس کشته شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در یک درگیری مسلحانه ماموران این استان با قاچاقچیان مواد مخدر ۲قاچاقچی در شهرستان رودان کشته شدند.
سرتیپ غلامرضا جعفری افزود: در این عملیات که با همکاری مشترک فرماندهی انتظامی کرمان بود، ۷۷۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
وی توضیح داد: ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان رودان با خبر شدند، اعضای یک باند موادمخدر، قصد دارند یک محموله بزرگ را به صورت مسلحانه از جاده‌های شهرستان رودان به استان‌های همجوار منتقل کنند.
جعفری ادامه داد: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان هنگام گشت‌زنی و کنترل جاده «ماشنگی شهرستان رودان به سمت جاده مازگرد شهرستان حاجی‌آباد»، خودرو  وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست دادند.
به گفته این مقام انتظامی، قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف شد  و دو نفر از قاچاقچیان کشته شدند.
رئیس پلیس هرمزگان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو وانت سایپا و کشف 580 کیلو تریاک و 193کیلو حشیش در این عملیات مشترک اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، 4 عدد خشاب با  98 فشنگ جنگی  و تعداد زیادی پوکه فشنگ  و سه جفت پلاک کشف شد.