kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* خطاب به وزیر آموزش و پرورش بنویسید فرزندان مردم موش آزمایشگاهی نیستند که دولت برنامه‌های آزمون و خطای خود را روی آنان انجام بدهد. حداقل چیزی را که برای خود نمی‌پسندند برای دیگران نیز نپسندند. اگر واقعا با رعایت پروتکل‌ها خطری وجود ندارد چرا آقای رئیس‌جمهور بر خلاف معمول حاضر نشد با حضور در یکی از مدارس زنگ آغاز سال تحصیلی را بزند؟
2256---0935 و 0285---021 و 3112---0912
* چطور برای هیئت‌های عزاداری و اقامه نماز جمعه و جماعات یکی دو ساعت مشکل کرونا وجود دارد، ولی برای حضور 200-300 دانش‌آموز آن هم 5-6 ساعت با توجه به سخت‌ بودن کنترل کودکان، مشکل پروتکل‌ و... نیست؟!
مجیدی- فرهنگی و 2075---0914
* خانواده‌‌های محروم بضاعت مالی ندارند که هر روز برای فرزندان دانش‌آموز خود ماسک تهیه بکنند و آنان را راهی مدرسه بکنند. دستور اخیر بازگشایی مدارس در ایام کرونایی غیرکارشناسانه است.
4387---0930
* با حرکت‌ جهادی و مدیریت میدانی که آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شروع کرده متوجه می‌شویم که چرا کاسبان برجام در چند سال قبل با سیاه‌نمایی تمام مانع به میدان آمدن چنین نیروهای انقلابی می‌شدند. به جد عرض می‌کنم کشور چندین سال عقب افتاد و مدعیان اصلاحات بابت وارد کردن این خسارت بزرگ یعنی محروم کردن کشور از مدیران انقلابی و جهادی باید پاسخگو باشند.
3107---0902
* دولت فاشیست فرانسه گستاخانه حمایت خود را از ابلیس‌های انسان‌نما در نشریه موهن شارلی ابدو اعلام کرده است! دولت خبیث فرانسه و اراذل و اوباش‌های پشت این نشریه بدانند نفرت امت اسلامی از آنان همیشگی خواهد بود پاسخ این عمل وقیحانه را خواهند دید.
نوربخش
* بزک‌کنندگان سابق برجام و بزک‌کنندگان کنونی بایدن، یا هنوز شیطان بزرگ را نشناخته‌اند یا همدست آمریکای جهانخوار هستند.
8688---0938
* طرح‌های ذلیلانه برخی حکام عرب برای عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی و نامشروع نشان‌دهنده استیصال و درماندگی هر دو طرف است. چرا که بر کسی پوشیده نیست که آن‌ها سال‌ها در پشت پرده با هم در ارتباط بوده‌اند و اینکه مجبور شده‌اند این رابطه را علنی کنند نشانه آن است که از قدرت محور مقاومت به لرزه درآمده‌اند و برای نجات خود هر کاری می‌کنند ولی ان‌شاءا... این دست و پا زدن‌های آخر خط آن‌هاست.
6406---0912
* مشابه همان کسانی که در روزگار امام حسین(ع) به رسم خیرخواهی آن حضرت را توصیه به سازش با حکومت بنی‌امیه می‌کردند امروز هم تسلیم ایران در برابر آمریکا را تجویز می‌کنند ولی تحولات پس از حماسه کربلای حسینی نشان داد که هزینه سازش به مراتب از هزینه مقاومت بیشتر است.
3107---0902
* مسئولینی که اقتصاد کشور را به پیروزی حزب دموکرات در انتخابات آمریکا گرده زده‌اند، نقش تحریف را بازی می‌کنند و بنابراین نمی‌خواهند بگذارند جریان تحریم شکست بخورد.
2977----0933
* چگونه است که هر مخالف نظام خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کند؟ چرا اصلاح‌طلبان معتقد به نظام، صف خود را از مخالفین نظام جدا نمی‌کنند؟
7345----0912
* همان‌طور که می‌دانید طبقه مستضعف اکثرا طرفداران و حامیان نظام اسلامی هستند و قوت غالب آنها تخم‌مرغ است. فلذا موضوع‌ گران کردن تخم‌مرغ که اکنون شانه‌ای 29 هزار تومان شده، مسئله ساده‌ای نیست. یعنی اگر دنبال شود که چه کسی پشت صحنه این ماجرا است چندین نفر نفوذی دانه‌درشت شناسایی خواهند شد. زیرا واقعا موضوعی‌ عادی نیست که تخم‌مرغ ظرف یک‌سال قیمتش 3 برابر بشود.
3152---021
* همه‌جا فقط صحبت از قرارداد خسارت‌بار مسئولین ورزش کشور با یک مربی خارجی فوتبال است. این قبول، ولی چرا کسی سراغ پرونده خسارت 18 میلیارد دلاری وزیر نفت و پرونده حیف و میل ارز 4200 تومانی (جهانگیری) دولت را نمی‌گیرد؟
7594----0910
* شهر پردیس فاقد بیمارستان است. از مسئولین وزارت بهداشت درخواست می‌شود برای احداث بیمارستان قدمی بردارند تا افرادی که نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند راهی تهران نشوند.
یک پیام از پردیس
* مرکز بازیافت واقع در اتوبان جلال آل‌احمد بعد از چهارراه دانش 24 ساعته مشغول کار است و با آلوده کردن هوای منطقه تنفس اهالی آن را دچار اختلال کرده است، یک دستگاه بیل مکانیکی نیز 12 شب شروع به کار می‌کند! از مسئولین بهداشتی درخواست نظارت بر این مجموعه را داریم.
جمعی از اهالی محل
* برای عمل جراحی آب مروارید چشم خود به کانون بازنشستگان رفتم حواله 4 میلیون تومان وام را گرفتم. به هر بانکی مراجعه کردم گفتند، دولت دستور داده که به بالای هفتاد ساله‌ها وام ندهید، چرا؟! از مجلس انقلابی درخواست می‌شود این مشکل بازنشستگان را حل کنند.
8834----0911
* از شروع واریز طرح معیشتی سوخت، متاسفانه نام ما را از قلم انداختند و طی این 9 ماه هر چه پیگیری کردیم نتیجه‌ای نگرفتیم. از مسئولین امر درخواست می‌شود مشکل را حل کنند.
شعبانی
* حدودا هفتاد روز پیش 30 درصد سهام عدالت خود را از طریق بانک مسکن شهرستان محل سکونتمان فروختم. تا این ساعت ریالی به حسابم واریز نشده و در مراجعات مکرر به بانک مسکن هیچ‌گونه پاسخ درستی هم دریافت نمی‌کنم.
فریدون پورصادق- گیلان
* مناطق حاشیه‌نشین بهمنشیر آبادان فاقد هرگونه امکانات رفاهی و شهری است. از آسفالت و روشنایی خبری نیست. بنویسید احداث جاده ساحلی بهمنشیر نیز متوقف شده و لایروبی این رودخانه هم شعاری بیش نیست.
2837---0910
* دولت  اعلام کرده حقوق بازنشستگان با شاغلین همسان‌سازی شده پس چرا بین حقوق ما بازنشسته‌ها با شاغلین تا 4میلیون تومان تفاوت حقوق دیده می‌شود؟متاسفانه باید گفت مصاحبه مسئولین شوی تبلیغاتی شده است.
2404---0903
* همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها و شاغلین در صورتی مطلوب و رضایت‌بخش می‌باشد که روی قیمت اجناس و ارزاق کنترل و نظارت دقیق وجود داشته باشد. اگر چنانچه کنترل قیمتی در کار نباشد دهها طرح مثل همسان‌سازی حقوق‌ها، بی‌تاثیر و خنثی خواهد بود.
6263---0938
* چرا موتور سیکلت‌هایی را که چند سال کار کرده‌اند و قابلیت استفاده در خیلی از استانها و شهرستانها را دارند پلاک نمی‌کنند؟ آیا اسقاط آنها خسارت زدن به مردم نیست؟ با این افزایش چند ده‌‌میلیونی قیمت، افراد متوسط به پایین چگونه قادر به خرید موتورسیکلت نو هستند؟
8495---0911
* یک زن منتظر حکم طلاق هستم. این که همسرم نفقه نمی‌دهد به کنار، دولت هم برای دریافت یارانه خود و فرزندانم کاری نمی‌کند.
اخلاقی از مشهد
* در تاریخ 99/6/15 در برنامه رادیویی «روزنه» شبکه گفت و گو یک کارشناس نگهداری سگ در خانه را بدون اشکال و متعارف اعلام کرد و مجری نیز هیچ واکنشی نشان نداد. چرا نظارت کافی بر شبکه‌های صدای جمهوری اسلامی وجود ندارد؟
1154---0937