kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۷۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

شهردار سانفرانسیسکو: رئیس‌جمهور یک تروریست دیکتاتور است

در ادامه حملات شهرداران و فرمانداران آمریکا به «دونالد ترامپ»، شهردار سانفرانسیسکو نیز طی مصاحبه‌ای رئیس‌جمهور این کشور را تروریست و دیکتاتور خواند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، «لاندن برید» در مصاحبه‌ای گفت: «ما یک رئیس‌جمهور تروریست داریم، ما دیکتاتوری داریم که کشور را می‌گرداند و نانسی پلوسی رئیس‌مجلس نمایندگان در خط مقدم مبارزه با او ایستاده است، گرچه نمی‌خواهم برای اتفاقی که افتاده، توجیهی بیاورم».
منظور شهردار سان‌فرانسیسکو از اتفاق، مراجعه پلوسی به آرایشگاهی در این شهر، آن هم در حالی است که دموکرات‌های آمریکا اصرار دارند کسب‌وکارهای کوچک باید به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل بمانند.او در پاسخ به سؤال خبرنگاری در این خصوص که چرا پلوسی بابت این اقدام خود، عذرخواهی نمی‌کند گفت:« من تنها مسئول کارهای خود هستم و نمی‌توانم به دیگران بگویم چکار کنند.» بر اساس گزارش‌ها در آمریکا، شمار مبتلایان به کرونا، از 6 میلیون و 400 هزار نفر عبور کرده و تعداد فوتی‌های کرونا نیز به 192 هزار نفر رسیده است.
گفتنی است، ترامپ با شهرداران و فرمانداران دموکرات طی ماه‌های گذشته به شدت درگیر بوده و بارها آنها را در توئیتر و سخنرانی‌های خود، به بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی در اداره شهرها و ایالت‌های آمریکا متهم کرده است.