kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

کیهان و خوانندگان



  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سخنان عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای با مسئولان قضایی، از اشراف ایشان به موضوعات و درک عمیق مشکلات جامعه و دلسوزی برای حل این مشکلات و معضلات حکایت دارد. خداوند ایشان را برای تداوم انقلاب موفق و محفوظ بدارد. ان‌شاءا...
8495---0911
* در شرایطی که مردم از برخورد با مفسدان اقتصادی ناامید شده بودند خداوند تقدیر کرد که فرد سالم‌النفسی مانند آقای رئیسی مسئولیت قوه قضائیه را به عهده بگیرد و رسیدگی به پرونده‌های فساد را شروع کند. امیدواریم با روی کار آمدن دولت انقلابی قدم بزرگ دیگری در حل مشکلات کشور برداشته شود.
8688---0938
* رویکرد و اقدامات انقلابی و جهادی قوه قضائیه که موجب کشف انواع و اقسام توطئه‌ها شده و می‌شود مایه دلگرمی مردم شده است و ان‌شاءا... این روند تا ریشه‌کنی تمام مفاسد تداوم یابد تا کسی جرأت خیانت نداشته باشد.
7250---0919 و 1936---0913
* برخی نفوذی‌ها در دولت تصور می‌کنند با فشار اقتصادی که از طریق ولنگاری قیمت‌ها بر سر ملت می‌آورند، می‌توانند ملت را وادار به تسلیم در برابر شیطان بزرگ و ایادی‌اش نمایند ولی کور خوانده‌اند. ان‌شاءا... به زودی جزای این خیانت خود را  خواهند دید.
1719---0913
* از یک طرف ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تشنه مذاکره برای پیروزی در انتخابات این کشور است. از سوی دیگر دولت آقای روحانی در کشورمان افسار دلار را رها کرده تا فشار اقتصادی به مردم شدید بشود. براندازان داخلی هم مانند خوئینی‌ها در قالب دلسوزی مردم نامه‌نگاری‌های مذبوحانه را شروع کرده‌‌اند. در چنین شرایطی ساده‌اندیشی است که کسی منکر وجود ارتباط بین این حوادث بشود. در این زمان حساس باید پرچم روشنگری و مقاومت را بالا نگه داشت و نگذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد.
3104---0912
* معتقدم آقای خوئینی‌ها با نامه‌نگاری اخیر خود خواسته بود بگوید از برجام و تحریم‌ها برای براندازی نظام آبی برای آنان گرم نشده باید با دادن آدرس غلط دیگری به ملت و یک فریبکاری جدید کاری کنند که مردم خیمه انقلاب را رها کنند! ولی کور خواند‌ه‌اند. نور خدا هرگز خاموش نخواهد شد!
0312---0939
* امثال آقای خوئینی‌ها که این دولت ناکارآمد را روی کار آورده‌اند نمی‌توانند اهداف شوم خود را پشت الفاظی مانند «از جانب ملت» پنهان کنند. اگر از جنس مردم بودند حاضر نمی‌شدند که 8 سال برای فریب مردم از هیچ ترفندی فروگذار نکنند و امروز توپ را به زمین دیگران بیندازند.
8612---0912
* آقای خوئینی‌ها یا همان مرد خاکستری معروف به جای نامه‌نگاری و انداختن تقصیر مشکلات به گردن دیگری پاسخ بدهد دو شاگرد خود که عامل به شهادت رساندن شهیدان مطهری و مفتح شدند را چگونه تعلیم داده بودند که چنین جنایات بزرگی را مرتکب شدند؟
6043---0916
* آقای موسوی‌خوئینی‌ها! نیازی نیست نفاق درونی خود را بر مردم آشکار کنی چرا که عملکرد شما و هم‌قطاران شما و خیانت‌هایتان به کشور و نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
8455---0912
* با تشکر از برادر شریعتمداری به خاطر پاسخ متقن به آمریکا که موسوی خوئینی‌ها بلندگوی آن شده بود، ما هم می‌گوییم جناب موسوی خوئینی‌ها ضعف‌ها را از دولتی پیگیر باشد که خودشان آن را بر مسند امور گماردند!
8857---0992
* لقمان حکیم می‌فرماید دو چیز را فراموش نکنید: 1- خدای متعال 2- مرگ. ولی متاسفانه آقای خوئینی‌ها و هم‌حزبی‌هایشان هر دو را فراموش کرده‌اند و تنها یاد کدخدا می‌کنند.
3530---0911
* آلمان بعد از جنگ جهانی دوم از حق داشتن ارتش محروم شد و به جای آن نیروهای تروریستی آمریکا در ‌آنجا مستقرند! ولی اکنون اوضاع آمریکا چنان وخیم است که حتی مرکل که کشورش گویا یک استان آمریکا محسوب می‌شود می‌گوید آمریکا رفتنی است اروپا فکری به حال خود کند!
8688---0938
* برای جواب منطقی و مستدل آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه به نامه موسوی خوئینی‌ها تشکر می‌کنم. در ضمن بنویسید آقای خوئینی‌ها نامه خود را به ظاهر خطاب به رهبری نوشته ولی در حقیقت خواسته به بیگانگان پیام بدهد برای مرحله بعدی فشار خود علیه ایران آماده بشوند.
بیگ‌زاده
* از آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه به خاطر پاسخ مستند و منطقی که به نامه آقای خوئینی‌ها نگاشته‌اند و در روزنامه چاپ شده تشکر می‌کنم.
1911-----0913
* آقای منتظری! لطفا قاضی‌های خوب را تشویق و معرفی نمائید تا مردم حقیقت را دریابند و شما هم بر اساس فرمان 8 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشویق صالحان و خدمتگزاران عمل کرده باشید.
1154----0937
* 12 تیرماه هر سال سالگرد جنایت وحشیانه آمریکا در به شهادت رساندن 290 مسافر بی‌دفاع هواپیمای مسافربری کشورمان بر روی آسمان خلیج‌ فارس است. ننگ و نفرین به سازمان ملل و شورای امنیت آن که هیچ اقدامی از سوی آنان در جهت محکومیت این عمل جنایتکارانه صورت نگرفت و به یک اظهار تاسف بسنده شد!
0609----0915
* از دولت تحرکی دیده نشد. مجلس طرحی را برای توسعه مسکن در جزایر
خلیج‌ فارس به تصویب برساند و به دولت جهت اجراء ابلاغ نماید.
8853----0912
* قاچاق 35 هزار تن آرد مساوی با خوراک نان 15 روز کشور است چرا در امر مبارزه و یا پیشگیری از قاچاق ارزاق مورد نیاز مردم اقدام جدی صورت نمی‌گیرد؟ چند قاچاقچی را به سینه دیوار بگذارند مشکل حل خواهد شد.
7424----0938
* در این شرایط کرونایی که باید فاصله اجتماعی رعایت شود، شعبه بانک شهر در ایستگاه مترو صادقیه همواره شلوغ و پر ازدحام است و این شعبه کوچک که قرار است پاسخگوی 12 هزار نفر کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو برای ارائه تسهیلات باشد تنها سه کارمند دارد که علی‌رغم تلاش و کوشش بسیارشان به علت مراجعه زیاد قادر به پاسخگویی سریع به مراجعین نیستند. از مسئولین امر درخواست می‌شود کارکنان بیشتری برای این شعبه بانک در نظر بگیرند تا هم سلامت کارکنان بانک و هم سلامت مراجعه‌کنندگان کمتر به خطر بیفتد.
4132----0912
* هر روز از ساعت 11 شب تا 2 نصف‌شب در منطقه افسریه زباله‌سوزی صورت می‌گیرد و دود همراه با بوی بد آن تا میدان خراسان  خیابان عارف منتشر شده و نمی‌توانیم کولر روشن کنیم. چه کسی مسئول است؟
آذری
* چرا سامانه گزارش‌های مردمی و مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا غیرفعال است؟ وقتی هم با پلیس فتا قم تماس می‌گیریم یا پاسخگو نیستند و یا وقتی گوشی را برمی‌دارند اظهار می‌دارند حضوری بیایید! اگر قرار به حضوری باشد اصلا کجا این همه افرادی که گزارش می‌کنند را می‌خواهند جا بدهند در ثانی پس سامانه‌های الکترونیک و تلفن برای چیست؟!
0996----0919
* علی‌رغم بارندگی مناسب در سال جاری چرا آب اصفهان و شاهین‌شهر این‌قدر کم فشارند و از نظر بو و طعم هم بی‌کیفیت و غیرقابل شرب شده‌اند؟!
1719----0913
* رئیس جمهور در تاریخ 99/4/8 از الزام مردم به زدن ماسک از 99/4/15 و فروش ارزان ماسک گفتند در حالی که ما قبل از کرونا ماسک یکبار مصرف را 200 تومان می‌فروختیم که بعد از کرونا شد 810 تومان و حالا به ما داروخانه‌ها 1350 تومان می‌دهند که ما 1600 تومان بفروشیم. یک خانواده 3-4 نفره که مجبور به تردد در اجتماعات هست در ماه باید بیش از سیصد هزار تومان فقط ماسک بخرد.
دکتر طوسی‌زاده- داروساز
* چرا صدور و تمدید بیمه‌نامه موتورسیکلت در همدان متوقف شده است؟ با توجه به حوادث ناگوار تصادفات و... از مسئولین امر درخواست حل مشکل یاد شده را دارم.
0692----0910