kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶

انهدام شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندران، شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات مازندران، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندران در یک اقدام اطلاعاتی لیدرهای اصلی شبکه هرمی یونیک فایننس (unique Finance) دستگیر شدند.
این شرکت کلاهبرداری با دورنمای کاذب با عکس در کنار خودروهای گران‌قیمت و لوکس و مناطق لاکچری، جهت اغفال مردم برای سرمایه‌گذاری با سودآوری کلان و همچنین با برگزاری جلسات متعدد و‌ دیدار با تعداد زیادی از هموطنان در شهر‌های همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، کرج، اصفهان، شیراز، زنجان، گلستان و گیلان با هدف تبلیغ و جذب گسترده به بهانه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های معروف دنیا مانند Apple ،‌BMW زیرشاخه‌های زیادی را به‌کارگیری کردند.
هدایت‌کنندگان این شبکه در کشورهای ترکیه و امارات(دبی)، موج داخلی را راهبری و خط مشی آنان را مشخص می‌‌کردند. برخی از لیدرهای آنان در شهرستان‌های تنکابن اقدام به شبکه‌سازی زنجیره انسانی کرده و با دریافت وجه از افراد به‌عنوان سرمایه‌گذار مبالغ را به دلار تبدیل کرده و به خارج از کشور انتقال می‌دادند. تعداد افرادی که توسط این لیدرها جذب شده‌اند بالغ بر 1200 نفر در مازندران هستند.
شایان ذکر است افراد دستگیرشده در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.