صحبتهای عجیب رئیسسابق فدراسیون فوتبال؛ ویلموتس سرمان کلاه گذاشت!
رئیسسابق فدراسیون فوتبال میگوید سرمربی سابق تیم ملی سر او و همکارانش کلاه گذاشته است.
مهدی تاج در تازهترین صحبتهای خود درباره پرونده شکایت مارک ویلموتس و ادعای او مبنی بر اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال قراردادش را دستکاری کردند، گفت: او از ادبیات خوبی استفاده نکرد. بهترین جمله این است که او سر ما کلاه گذاشت. او میگوید بند پرداخت سه ماه غرامت در صورت فسخ قرارداد را ما اضافه کردیم اما این درست نیست.امکان دستکاری در هیچ قراردادی وجود ندارد. از طرفی هر قراردادی که زیر سقف فیفا بسته میشود، لازم الاجرا است و باید دستمزد مربی پرداخت شود. ما هم در تاریخهای مربوطه نتوانستیم دستمزد او را از طریق منابع خودمان در فیفا پرداخت کنیم. رئیسسابق فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات مربوط به جدایی ویلموتس از تیم ملی گفت: ما ۱۰، ۱۵ نامه به بخشهای مختلف زدیم که در پرداخت قرارداد ویلموتس به ما کمک کنند. رئیسبانک مرکزی هم از شرکتها و نهادهای مربوطه خواست که جلوی فسخ قرارداد را بگیرند. طبق قرارداد هر کسی که قرارداد را فسخ کند، بهاندازه سه ماه باید غرامت بدهد. تاج درباره شکایت ویلموتس و در خواست غرامت ۶ میلیون دلاری از فدراسیون فوتبال گفت: بعد از مریضی من، مسئولان محترم فدراسیون فوتبال وکیل را تغییر دادند و یک وکیل دیگر انتخاب کردند. حتما در لایحه ارسالی پیشبینیهای لازم شده است. البته در جریان این لایحه نیستم. وی درباره شکایت کارلوس کیروش برای پاداش ۲۰۰ هزار دلاری از فدراسیون فوتبال گفت: کیروش اعتراضی درباره عنوان سومی در جام ملتها داشت که در دوره اخیر دیدار ردهبندی برگزار نشد. در قرارداد آمده بود که اگر سوم شویم میتوانیم به او ۲۰۰ هزار دلار پاداش بدهیم که اگر این اتفاق میافتاد یک میلیون دلار هم پاداش میگرفتیم.