کد خبر: ۱۸۸۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

ارائه تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیونی به پرسنل مهدهای کودک برای جبران خسارت کرونا

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی به پرسنل مهدهای کودک خبر داد.



به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، وحید قبادی دانا با‌ اشاره به قرار گرفتن مهدهای کودک در زمره مشاغل آسیب‌دیده از کرونا گفت: مسئولان مهدها می‌توانند تقاضای دریافت تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی را برای هر یک از پرسنلی که‌ اشتغال آنها را حفظ کردند، به مراجع ذی‌صلاح بدهند.
قبادی دانا با‌ اشاره به تنفس سه ماهه پرداخت این تسهیلات افزود: این تسهیلات بعد از تایید سازمان بهزیستی و توسط بانک مرکزی پرداخت خواهد شد.
به گفته وی، پرسنل مهدهای کودکی که نتوانستند شغلشان را حفظ کنند، می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری بهره‌مند شوند.
بخشودگی اجاره بهای مهدهای کودک
رئیس سازمان بهزیستی همچنین از بخشودگی اجاره بهای بیش از هزار و 300 مهدکودک استیجاری غیردولتی توسط مالکان خبر داد و گفت: در همراهی با این پویش مومنانه، سازمان بهزیستی نیز اجاره بهای مهدهای کودک دولتی را برای ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت مورد بخشودگی کامل قرار داده است.