کشف و ضبط ۳۸ تن برنج و شکر قاچاق از انبارهای جنوب تهران
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران از کشف و ضبط ۳۸ تن برنج و شکر در بازدید از انبارهای جنوب پایتخت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد جعفرینسب با اعلام این خبر افزود: این انبار با موجودی ۲۳ تن برنج و ۱۵ تن شکر طی گزارش پلیس امنیت اقتصادی به تعزیرات شهرستانهای استان تهران کشف شد. به گفته جعفرینسب، این کالاها باید در شهرستان دیگر و در قالب طرح «ضیافت» عرضه میشد. وی اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق در بازرسیهای مشترک تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از انبارهای جنوب پایتخت کشف شده است.