kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
هاشمی رفسنجانی:

اتحاد دولت و مردم عراق زمینه‌ساز شكست داعش است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همدلی و اتحاد دولت و مردم عراق در این زمینه راه‌گشا و زمینه‌ساز شكست و خروج نیروهای داعش و جدایی‌طلبان از عراق است.


هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از كاركنان سازمان تأمین اجتماعی ضمن تبریك ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: از خداوند می‌خواهم توفیق خودسازی و بهره‌مندی از ماه مبارك رمضان كه در آن سفره بی‌پایان الهی‌اش در اختیار بشر گذاشته شده است به همگان اعطا كند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سازمان تأمین اجتماعی را از جمله مهمترین خدمتگزار به طیف وسیعی از اقشار نیازمند كشور نام برد و افزود: از جمله كارهای بزرگ و قابل توجه جمهوری اسلامی ایران تأسیس سازمان تأمین اجتماعی برای دوران سخت بازنشستگی، بی‌سرپرستی، درمان و بیكاری است كه نیروی كار، كارفرما و دولت در منابع مالی آن سهیم هستند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان حوادث تلخ و اندوهبار غزه گفت: اتفاقات اخیر نوار غزه تابلویی از بدترین خشونت‌‌ها و ظلم‌های صهیونیست‌هاست كه لكه ننگ جدیدی در پرونده قدرت‌های بزرگ جهانی و سازمان ملل از خود برجای گذاشته است.
به گزارش فارس، رئیس مجمع تشخیص مصلحت همچنین طی سخنانی به جنایات گروه تكفیری در عراق اشاره كرد و گفت: همانطور كه آیت‌الله العظمی سیستانی تأكید می‌كنند، همدلی و اتحاد دولت و مردم عراق در این زمینه راه‌گشا و زمینه‌ساز شكست و خروج نیروهای داعش و جدایی‌طلبان از عراق است.