با حضور فرمانده
قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی برای معلولان کشور آغاز شد
ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی در کشور طی مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) و رئیس سازمان بهزیستی در نیشابور آغاز شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم گفت: اعتبار مرحله اول این طرح در قالب یک هزار و ۵۰۰ واحد به مبلغ یک هزار میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه و با همکاری سازمان هدفمندی یارانهها تامین شده است. وحید قبادی دانا، افزود: این خانهها به صورت رایگان در اختیار سرپرستان خانوادههای دارای معلول شدید که جزو سه دهک پایین جامعه هستند قرار میگیرد. وی ادامه داد: همکاری و همافزایی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) و بخشهای مختلف با سازمان بهزیستی گام موثری در راستای توانمندسازی همراه با حفظ کرامت خانوادههای زیرپوشش این سازمان است.