کد خبر: ۱۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
به همت یک خانواده نیکوکار

بخش جراحی روزانه بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) افتتاح شد

بخش جراحی روزانه مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت علی اصغر (س) مورد بهره‌برداری قرار گرفت.




به گزارش مهر، بیاضیان رئیس‌مرکز حضرت علی اصغر (ع) در آیین مراسم افتتاح این بخش که «بخش شایان» نامگذاری شده است، گفت: بخش جراحی روزانه شایان در فضایی به مساحت ۶۸ متر مربع و با حدود ۶ تخت بستری، روزانه ظرفیت پذیرش ۲۰ بیمار و در ماه حدود ۴۰۰ بیمار را دارد که در سال این تعداد به پنج هزار
 بیمار می‌رسد.
وی افزود: این بخش با همت خانواده نیکوکار عابدی، به نیت تنها فرزند مرحوم خود (شایان عابدی) و با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی و از بهترین وسایل و تجهیزات در این بخش استفاده شده است.
بنابر این گزارش، در ادامه این آیین بخش جدید آندوسکوپی بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نیز افتتاح شد.
مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت علی اصغر (ع) دارای ۱۸۰ تخت مصوب و ۱۴۰ تخت فعال است که در سال به ۶۴ هزار بیمار سرپایی و ۱۰ هزار بیمار بستری خدمات ارائه می‌دهد.