kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* یوم‌الله تشییع باشکوه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، روز صف‌آرایی مردم مؤمن و انقلابی در برابر جبهه استکبار و یوم‌الله انتقام سخت با حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد آغاز ذلت تروریست‌های آمریکایی در منطقه بود.
3152---021
* صدراعظم آلمان اخیرا یک حرف درستی را بیان کرده. او گفته دوران سلطه‌گری آمریکا و اروپا پایان یافته است و قدرت و هیمنه ما در حال از بین رفتن است و جهان آینده متعلق به آسیا است. آن وقت عده‌ای برای راضی کردن استکبار غرب چه تلاش‌هایی که نمی‌کنند.
18712---0912
* ظلم و ستمی که انگلیس روباه پیر و خبیث و شیطان بزرگ طی سال‌های متمادی بر ملت ما روا داشته‌اند از جمله نسل‌کشی و قحطی عمدی و کشتار 9 میلیون از هموطنانمان، کودتاها، ترورها، جنگ‌ها، تحریم‌های ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، زدن هواپیمای مسافربری و... حتی تحریم‌ دارویی و علمی و... چرا در کتب درسی بچه‌ها گنجانده نمی‌شود تا با خباثت‌های قدرت‌های پوشالی غرب آشنا شوند و فریب دستکش‌های مخملی با دست‌های چدنی آنان را نخورند.
0692---0910
* فروپاشی سیطره امپراطوری آمریکا بر منطقه غرب آسیا با اصابت موشک‌های سپاه به پایگاه آمریکا در عراق شروع شده است و با برافراشته شدن پرچم مقاومت بر فراز پایگاه‌های آمریکایی در منطقه غرب آسیا و قدس اشغالی خاتمه خواهد یافت.
یغمائی
* آیا دولت کاربلد نمی‌داند که تعامل با دنیا فقط ارتباط با چند کشور خبیث انگلیس، فرانسه و آلمان نیست که تمام تخم‌مرغ‌هایشان را در سبد این سه کشور پلید و عهدشکن قرار داده‌اند؟!
7988---0912 و 2842---0910
* بهتر این بود که رئیس مجلس قبل از اظهارنظر در مورد عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای نمایندگی مجلس با هیئت‌های نظارت و شورای محترم نگهبان تماس می‌گرفت و علت را جویا می‌شد سپس قضاوت می‌کرد.
6290---0915
* رئيس مجلس به عدم تائید صلاحیت برخی از نمایندگان اعتراض نمودند و گفتند ما بهتر می‌دانیم نماینده‌ها صلاحیت دارند یا نه؟ به جناب لاریجانی عرض می‌کنم مگر جنابعالی دائما با 290 نماینده در همه جا با هم هستید تا از عملکرد شخصی آنها و زد‌وبندشان هم مطلع باشید؟ در ثانی عملکرد نمایندگان در 4 سال گذشته نشان داده که چه کسانی وکیل‌الدوله‌اند و چه کسانی وکیل ملت؟
علیزاده- پدر شهید
* کسانی که در مدت 20 دقیقه برجام را تصویب کردند و باعث شدند سال‌ها مردم هزینه‌های این توافق پرخسارت را بپردازند نباید نسبت به عملکرد قانونی شورای نگهبان موضع بگیرند زیرا شورای نگهبان به اجرای قانون فکر می‌کند نه همانند عده‌ای که ندانسته در پی اجرای دیکته‌های غرب بودند.
علی خیری
* آقای علی لاریجانی رئیس محترم مجلس به جای اینکه جوابگوی چندین سال سکوت خود در مقابل خودسری‌های دولت و دولتمردان باشد امروز برای حاشیه بردن سوءمدیریت و وکیل‌الدوله بودن عده‌ای، در کار شورای محترم نگهبان دخالت می‌کند!
9286---0915
* اگر به این خواسته رئيس بحرینی کنفدراسیون آسیا تن بدهیم که تیم‌های فوتبال کشور در زمین یک کشور ثالث حاضر بشوند دشمنان جسورتر شده و به سایر رشته‌های ورزشی سرایت خواهد کرد. باید ایستاد و مقاومت کرد.
8870---0912
* درخواست ما از دولت این است که در مقابل زورگویی کنفدراسیون فوتبال آسیا که پول‌‌های حرام کشورهای مرتجع منطقه به آن تزریق می‌شود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.
0094---0913
* بعد از انصراف تعدادی از سلبریتی‌ها از حضور در جشنواره فیلم فجر، می‌توانیم شاهد جشنواره‌ بهتری باشیم. چرا که از انحصار عده‌ای خاص که هر ساله در این جشنواره جا خوش کرده بودند خلاص شده و دیگر شاهد حضور تیپ‌ها و قیافه‌های عجیب و غریب افراد به شدت نیازمند دیده شدن نباشیم.
عسگری
* وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسامی کسانی که جشنواره فجر را تحریم کردند را تهیه و در وزارت و تاریخ فیلم فجر ضبط نماید تا سال‌های بعد نیز از حضور این وادادگان به جشنواره فیلم فجر جلوگیری شود.
وثوقی
* شنیده شده اصرار زیادی برای بردن جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده به خارج از کشور صورت گرفته احتمال این‌که دست آمریکایی‌های تروریست در این کار باشد زیاد است و نباید از کنار آن به راحتی گذشت.
8631---0918
* غیر از حداقل حقوق بازنشستگی درآمد دیگری ندارم مع‌الوصف دولت یارانه معیشتی من و خانواده‌ام را قطع کرده است. برای اعتراض به سایت مربوطه مراجعه کردم نتیجه نداشت. از این ناراحت هستم که دولتی‌ها صادقانه سخن نمی‌گویند.
2143---0913
* دولت با سه برابر کردن قیمت بنزین قول پرداخت بسته‌های حمایت معیشتی به ازای هر نفر 55 هزار تومان داد ولی هر ماه که می‌گذرد گروهی از شهروندان را از دریافت این بسته حمایتی محروم می‌‌کند. وقتی دولت وعده می‌دهد و  به آن عمل نمی‌کند اعتبار خودش را از دست می‌دهد و مردم به آن بی‌اعتماد می‌شوند.
4733---0912
* پیشگیری بهتر از درمان است. از مسئولین امر درخواست می‌کنم مانع ورود ویروس تنفسی کشنده «کرونا» شوند. باید در فرودگاه‌ها با دوربین‌های مداربسته و با کمک پزشکان متخصص، بیماران شناسایی و قرنطینه گردند. وزارت بهداشت خط تلفن مستقیم ارتباطی و سایت آنلاین با همه اطبا داشته باشد تا موارد اورژانسی سریعا اعلام و پایش شود.
دکتر سینا معتمدی
* در جوابیه چاپ شده شرکت مترو آمده که در اوقات شرعی نمازخانه به روی مسافرین باز است ولی واقعیت ندارد. برای وضو و خواندن نماز مراجعه کردم گفتند اختصاص به کارکنان مترو دارد.
0700---0901
 پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران (مترو)
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یک‌شنبه مورخ 1398/10/22 صفحه 2 با مضمون: درخواست سرویس اختصاصی آقایان در ساعات پیک صبحگاهی، ضمن تشکر از این مسافر محترم و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران گرامی مترو، به اطلاع می‌رساند در حال حاضر روزانه بیش از دو میلیون و پانصد هزار سفر با متروی تهران انجام می‌شود و با توجه به کمبود واگن در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه اجرای این پیشنهاد امکان‌پذیر نمی‌باشد.»
 پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 23 دی با موضوع «دریافت مبلغ جای پارک در خیابان جمهوری توسط مدیریت ساختمان آلومینیوم به صورت غیرقانونی» به آگاهی می‌رساند: با توجه به قانونی بودن دریافت وجه در پارکینگ موتورسیکلت مقابل ساختمان آلومینیوم طبق بازدید و بررسی به عمل آمده از پارکینگ، این طرح جهت ساماندهی پارک موتورسیکلت‌‌ها اجرا می‌شود که طبق قرارداد با معاونت ترافیک منطقه 11 و زیر نظر شرکت «مهرناجی» در حال اجراست و ممانعتی ندارد.»
 پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه تاریخ 1398/10/11 با موضوع «توقف زیاد در خط بی‌آرتی آزادی- خاوران» ضمن تشکر از شهروند گرامی، اعلام می‌دارد: جهت جلوگیری از اتلاف وقت و تکریم حقوق شهروندان، ضمن تاکید بر توقف در ایستگاه‌های مصوب، به اتوبوسرانان خط موصوف توجه و تذکر لازم داده شد.
از شهروند گرامی تقاضا می‌شود جهت بررسی دقیق‌تر، مراتب را با ذکر اطلاعات شامل زمان، خط و شماره اتوبوس مورد نظر به سامانه 1888 اعلام تا پیگیری لازم صورت پذیرد.»