kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۰۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* بصیرت یعنی حضور میلیونی مردم ولایتمدار در تمام عرصه‌هایی که دشمن به آن دل خوش کرده بود از تشییع پیکر شهیدان مقاومت تا نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب که دنیا هنوز بهت‌زده این حضور میلیونی مردم است. سلام بر این عزت و اقتدار و آفرین به مردم عزیز و اقتدارآفرین.
7472----021
* شوق حضور مردم انقلابی و مومن در نماز  جمعه‌ای که امام آن رهبر معظم انقلاب بود روز جمعه مصلای تهران را به تجلی‌گاه میلیون‌ها عاشق حقیقت مبدل ساخت.
3767---0919
* حدود 2 ماه است که دشمنان سعی می‌کنند اوضاع کشور را بحرانی جلوه دهند و مزدورانشان با آسیب زدن به اموال عمومی و توهین به مقدسات برای ناامید کردن مردم عمل می‌کنند. اما وقتی رهبری لب از لب می‌گشاید به‌سرعت صف مردم عادی از اغتشاشگران جدا می‌شود و تمام فتنه‌ها رنگ می‌بازد.
2298---0919
* آمریکایی‌ها تلاش کردند ضربه کاری جمهوری اسلامی ایران به خودشان در موشک‌باران کردن پایگاه عین‌الاسد را با هدایت و فعال ساختن منافقین و نفوذی‌های در داخل کشور تا حدودی جبران کنند. ولی تیرشان به سنگ خورد.
3107---0902
* سردار حاجی‌زاده عزیز! شما در پیشگاه خداوند روسفید هستی. دیگران هم باید از شما یاد بگیرند که برای حراست از انقلاب اسلامی از جان و آبرو هزینه کنند همان کسانی که به جای صداقت با مردم از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.
1633---0912
* وقتی حرف‌های وزیر خارجه آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان بعضی افراد در داخل شنیده می‌شود شک و تردید نباید کرد که عمل این افراد به ظاهر هموطن عمل ضدانقلابی است و باید با آنان برخورد شود.
8631---0918
* وقتی خودمان برای عده‌ای عیاش بی‌هنر شهرت‌سازی می‌کنیم و به آنان لقب سلبریتی می‌دهیم همین می‌شود که در هر حوزه‌ای که نسبت به آن کمترین آگاهی را هم ندارند اظهارنظر می‌کنند و با ترامپ همنوا می‌شوند.
0751---0912
* سی‌ان‌ان اولین رسانه آمریکایی است که وارد عین‌الاسد شد و گزارش تاثیر موشک‌های ما را به نمایش گذاشت. علی‌رغم اینکه بیمارم وقتی قدرت موشکی پاسداران را دیدم گویا سلامتی دنیا را به دست آورده‌ام! واقعا خدا قوت و دستشان درد نکند. خداوند لعنت کند عده‌ای معلوم‌الحال در داخل را که پادوهای دولت‌های خبیث انگلیس پلید و شیطان بزرگند و می‌خواهند خدشه به اقتدار نظام و پاسداران ما وارد کنند.
2182----0919
* کسانی که مطالبی علیه سپاه منتشر می‌کنند تا اقتدار و صلابت مدافعان مردم در نواختن به گوش آمریکای جنایتکار را کم‌رنگ نمایند در خط نظام و انقلاب نیستند بلکه آلت‌دست و نوکر و گاو‌های شیرده کوچک ترامپ دلقک هستند.
8744---0912 و 7250----0919
* وقتی سپاه پاسداران خود را فدای ملت می‌داند و در این 40 سال به ادعای خود عمل کرده است از انصاف به دور است که در این شرایط پشت سپاه این نهاد مردمی را خالی کنیم. دنباله‌های ترامپ در داخل کشور بدانند ما مردم مثل گذشته به وجود سپاه افتخار می‌کنیم.
2534---0990
* افراد بیماردل سقوط هواپیمای مسافربری در اثر خطای انسانی نیروهای مسلح را بهانه قرار داده و شروع به عقده‌گشایی کردند ولی کور خوانده‌اند ما مردم قدردان تلاش‌های 41 ساله سپاه برای امنیت کشور هستیم و سپاهیان را به عنوان بهترین فرزندان خود دوست داریم.
6263----0938
* سفیر لعنتی انگلیس که دولت متبوعش ترور ضد بشری شهید عزیز سپهبد سلیمانی توسط شیطان بزرگ را ستود و حمله موشکی به عین‌الاسد را محکوم کرد! باید این سفیر بی‌شرم به‌عنوان عنصر نامطلوب و هدایت ضدانقلاب داخلی هرچه سریع‌تر اخراج گردد.
3324---0918
* سفیر کشور استعمارگر انگلیس که دولت متبوعش از ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا حمایت کرده با وقاحت تمام شبانه در جمع تعدادی وطن‌فروش حاضر شده و اقدام به تحریک و تشویق به خرابکاری می‌کند. مسئولین وزارت خارجه کشورمان چرا این عنصر نامطلوب را از کشور اخراج نمی‌کنند؟
0312---0939 و 3305---0912
* انگلیس که عامل اصلی اختلاف بین کشورهای اسلامی و دشمن سربلندی کشورمان است حالا شمشیر را از رو بسته و سفیرش را برای ایجاد ناآرامی به خیابان‌ها می‌فرستد. ضمن اخراج این عنصر نامطلوب، باید چند خیابان و بندر به نام قهرمانان مبارزه با این استعمار پیر و حیله‌گر نامگذاری شود.
کمالی
* حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار دل‌ها شهید سلیمانی که بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) تکرار نشده بود، حکم رفراندوم را داشت و پیوند مردم و ولایت را به نمایش گذاشت. به عده‌ای معلوم‌الحال که در نقطه‌ای از شهر آن هم شب‌هنگام جمع شده و به ارزش‌ها توهین و جسارت کردند نباید وقعی گذاشت.
0969---0919
* کسانی که با هدف سیاسی اینستاگرام را پر از پیام‌های دلسوزانه برای جانباختگان عزیز ما در سقوط هواپیمای مسافربری کرده‌اند چرا تا چند روز بعد از این حادثه بی‌خیال بوده و هیچ احساس همدردی با حادثه‌دیدگان نداشتند، حال از خواب بیدار شده‌اند. معلوم می‌شود این حادثه را بهانه کارهای مغرضانه علیه نیروهای جان بر کف این ملت قرار داده‌اند.
0049---0911
* به آتش کشیدن پایگاه آمریکا در عین‌الاسد عراق کمتر از به آتش کشیدن برجام که امام جامعه آن را توصیه فرموده بودند نیست.
9671---0912
* فرزندم کارمند یک فروشگاه است. از آنجا که چک‌ها و پول‌های صاحب مغازه را ایشان از طریق بانک منتقل می‌کند گفته‌اند گردش مالی زیادی دارد به همین دلیل یارانه حمایتی او را قطع کرده‌اند.
1463---0937
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران(مترو)
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یک‌شنبه مورخ 1398/10/22 صفحه 2 با مضمون: استفاده از نمازخانه ایستگاه‌های مترو، ضمن تشکر از این مسافر محترم و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران گرامی مترو، به اطلاع می‌رساند در جوابیه مورخ هجدهم دی‌ماه 98 شرکت بهره‌برداری مترو سخنی از باز شدن در نمازخانه‌‌های ایستگاه‌ها در ساعت 6:30 دقیقه به میان نیامده و اعلام شده بود: «در هنگام اوقات شرعی برای انجام فرایض دینی مسافران و نمازگزاران محترم، توسط پرسنل مترو در نمازخانه ایستگاه‌ها باز می‌شود.»
پاسخ روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران
«با عنایت به مطلب مندرج در روزنامه درخصوص «اضافه دریافتی انبار توشه راه‌آهن هرمزگان» مورخ 98/8/18، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران لازم می‌داند به‌منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد:
الف- به‌منظور جلوگیری از بروز آسیب به کالای مشتری، انجام بسته‌بندی و لفاف، بنابر تشخیص عوامل مرتبط، در برخی موارد ضروری بوده که انجام آن به صاحب کالا پیشنهاد می‌شود.  از دیگر دلایل الزام بر بسته‌بندی، امکان آسیب به سایر بارهای در حال حمل است که در بسیاری موارد، پذیرش بار منوط به لفاف و صفافی بوده که تبعا مشتریانی هستند که از این موضوع استقبال مناسبی ندارند.
ب- در مواردی که صاحب کالا ملزم به بسته‌بندی باشد اگر کالای خود را به مسئول انبار جهت این امر تحویل دهد، طبق تعرفه معین در محل این کار صورت گرفته و برابر نرخ‌های تعیین شده نسبت به اخذ هزینه آن در قالب بارنامه صادره اقدام می‌شود. شایان ذکر است تهیه نوع لفاف بستگی به نوع محموله دریافتی دارد و هیچ‌گونه اجباری برای مشتری جهت استفاده از لفاف موجود در انبارهای توشه وجود ندارد و در مواردی که مشتری، خود اقدام به بسته‌بندی می‌کند مسئولیتی متوجه عوامل انبار نخواهد بود.
ج- علی‌رغم آنچه مشتری محترم عنوان کرده، کلیه محمولاتی که توسط انبارهای توشه جهت حمل، پذیرش می‌شود حسب ارزش اظهاری مشتری، مشمول بیمه و گارانتی حمل هستند و در صورت خسارت، امکان جبران تا سقف ارزش اظهاری میسر خواهد بود.
د- با بررسی صورت گرفته درباره هزینه اخذ شده بابت کیسه و پالت با استناد به دو فقره پیش‌فاکتور موجود، مبلغ اضافه‌ای دریافت نشده و طبق دستورالعمل تحویل کالا با مشتری برخورد شده است.»