kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
آیت‌الله نوری همدانی:‌

بیکاری عامل تشدید‌کننده اعتیاد در کشور است




قم- خبرنگار کیهان‌:
آیت‌الله حسین نوری همدانی‌، گفت: بیکاری عامل تشدید‌کننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی به جوانان می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.
وی در دیدار با اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، افزود: اقدام‌های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید‌بخش است.
وی مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و گفت: مواد مخدر جریانی خانمان‌سوز و ریشه بسیاری از مشکلات در کشور می‌باشد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزود: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.
آیت‌الله نوری همدانی، اظهار داشت: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر در میان جوانان یکی از این حربه‌هاست.
وی تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر در جهان توسط آمریکا را عاملی تهدید‌کننده دانست و ادامه داد: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب در کشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.