kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
قائم مقام وزیر صنعت:

کمبود کالا نداریم

قائم مقام وزیر صنعت گفت: مردم اطمینان داشته باشند که کالا در بازار وجود دارد و هیچ کمبودی نداریم و واردات کالاهای اساسی نیز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین مدرس‌خیابانی‌، در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: موضوع ما در تنظیم بازار حفظ آرامش بازار به نفع اقشار ضعیف جامعه است.
وی با بیان اینکه تامین، توزیع و کنترل بازار سه حلقه جلسات تنظیم بازار است و با بگیر و ببند هیچ بازاری تنظیم نمی‌شود تصریح کرد: هر کدام از سه حلقه تامین، توزیع و کنترل خوب اجرا نشود بازار دچار مشکل می‌شود.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اینکه بخشی از اقدامات ما قبل از افزایش نرخ بازار بود و سعی کردیم فراوانی کالا در بازار باشد گفت: بخش عمده‌ای از انبارها و بنادر ما در جنوب سرشار از کالاهای اساسی و استراتژیک است.
وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند که کالا در بازار وجود دارد و هیچ کمبودی نداریم و واردات کالاهای اساسی نیز انجام شده است افزود: دولت به اعتبار فراوانی کالای استراتژیک در کشور افزایش قیمت بنزین را انجام داد.
وی بیان کرد: امکان ندارد بنزین افزایش پیدا کند اما قیمت بقیه کالاها اصلا بالا نرود.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با بیان اینکه اسناد کالاهایی که افزایش قیمت آنها مستقیم به افزایش قیمت بنزین ربط دارد را به سازمان حمایت بدهید و ما پیگیری خواهیم کرد افزود: بخش عمده‌ای از کالاهای ما در شرایط رکودی هستند و قدرت خرید و درآمد مردم کم شده است.