kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

اخبار ورزش جهان


 
  احتمال انتقال ال‌کلاسیکو به ورزشگاه بی‌طرف
رسانه مادریدی مدعی شد احتمال دارد دیدار ال کلاسیکو به خاطر مسائل امنیتی به ورزشگاه بی‌طرف منتقل شود.
نشریه «آس» اسپانیا خبر داد که احتمال دارد فدراسیون فوتبال اسپانیا اگر شرایط امنیتی در ایالت کاتالونیا مستقر نشود، دیدار ال کلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ را به ورزشگاه بی‌طرف منتقل کند.قرار بود این دیدار در تاریخ 26 اکتبر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود اما به خاطر شرایط فوق‌العاده در ایالت کاتالونیا به 18 دسامبر(27 آذر) چهارشنبه این هفته منتقل شد.بنا به گزارش‌های رسیده هیچ کدام از باشگاه‌ها درخواستی مبنی بر تغییر مکان بازی را ندادند ولی فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌تواند بنا به قانون در صورت نبود شرایط امن، می‌تواند این بازی را به ورزشگاه بی‌طرف منتقل کند.
اورتون با آنچلوتی اخراجی مذاکره می‌کند
باشگاه فوتبال اورتون می‌‌کوشد سرمربی سرشناس و اخراجی ناپولی ایتالیا را به خدمت بگیرد.
سه شنبه شب گذشته اتفاق عجیبی در فوتبال اروپا رخ داد. کارلو آنچلوتی تنها 3 ساعت بعد از برد 4 بر صفر ناپولی مقابل خنک بلژیک و راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان از کاربرکنار شد. مطابق اعلام اسکای‌اسپورت، سران تیم انگلیسی لیورپول با توجه به اتفاق رخ داده، قصد ندارند زمان را از دست دهند.ظاهرا هدف آنها مذاکره با مربی معروف و 60 ساله است تا جانشینی برای مارکو سیلوا پیدا کنند.این خبر در حالی انتشاریافت که برخی رسانه‌ها از آنچلوتی به عنوان گزینه جانشینی آرسنال نیز یاد کردند. همچنین باشگاه ناپولی دیروز به طور رسمی جنارو گتوسو را به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان ناپل معرفی کرد. این سرمربی 41 ساله از زمان فسخ توافقی‌ قراردادش با میلان در ماه مِی 2018 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.
سانه با 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ می‌پیوندد
بنابه اعلام یک نشریه اروپایی تابستان آینده وینگر تکنیکی منچسترسیتی به عضویت بایرن مونیخ درخواهد آمد.
هفته‌نامه اشپورت‌بیلد در جدید‌ترین شماره خود که دیروز منتشرشد،در مورد برنامه‌ریزی بایرن‌مونیخ برای در اختیارگرفتن لئوری سانه (منچسترسیتی) و کای‌هافرتس (بایرلورکوزن)گزارش منتشرکرده است.این نشریه نوشت مونیخی‌ها یکبار در تابستان برای دراختیارگرفتن سانه دست به کارشدند و پیشنهادی 90 میلیون یورویی دادند که از طرف تیم انگلیسی ردشد.اما اکنون به جیوانی برانچینی، مدیر برنامه بازیکن 23 ساله آلمانی ماموریت داده‌اند امکان انتقال این بازیکن را تا 100 میلیون یورو مهیاکنند.اشپورت‌بیلد ادامه داد با توجه به علاقه زیادی فوروارد آلمانی به تیم مونیخی، به احتمال زیاد انتقال وی در تابستان آینده مهیا خواهد شد.سانه که ابتدای فصل جاری دچار پارگی رباط صلیبی شد، اکنون دوره نقاهت را سپری می‌کند.نشریه ژرمنی همچنین احتمال داده کای‌هافرتس، پدیده 20 ساله و تازه‌ملی‌پوش شده بایرلورکوزن نیز در پایان فصل خرید دیگر مونیخی‌ها باشد.
اقدام عجیب AFC و شیخ‌سلمان
رئیس‌کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب به قطر سفر کرد تا جایزه مرد سال آسیا 2019 را تقدیم مهاجم السد کند. اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد هفته گذشته در رقابت با علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان در کسب جایزه بهترین بازیکن سال 2019 آسیا به برتری رسیده بود.عفیف به خاطر بازی قطر در مسابقات کشورهای عربی در مراسم بهترین‌های سال آسیا حضور پیدا نکرد و در اقدامی بی‌سابقه AFC این جایزه را به فرد غایب اهدا کرد. در قانون AFC باید فرد برنده در مراسم حاضر شود در غیر این صورت، جایزه به نامزد دیگر اهدا می‌شود.شیخ سلمان، رئیس‌کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب دیگر به دوحه سفر کرد تا شخصا جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را به مهاجم قطری تقدیم کند.