kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

کمک بیش از ۹ میلیارد تومانی به محرومان مازندران



ساری‌– خبرنگار کیهان‌:
خادمیاران مازندرانی ۷۷ هزار و ۱۹۴ مورد به ارزش ۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان به محرومان استان
خدمت‌رسانی کردند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران در جلسه مشترک مسئولان استانی و کانون‌های مرکزی خادمیاری رضوی شهرستان‌های استان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار در سالن هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد گفت: بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۱ سبد کالا به ارزش سه میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان به خانوار‌های نیازمند اهدا گردید.
محمداسماعیل امامزاده‌، با بیان اینکه ۵۹۵ میلیون و ۶۳۰ هزارتومان به سه هزار محروم مازندرانی کمک مالی شده است افزود: با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، امسال ۷۲۰ میلیون تومان جهیزیه به ۲۷۹ زوج جوان تعلق گرفت.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: در حوزه سلامت هم ۵۰۹ میلیون تومان به هزار و ۴۲۷ بیمار پرداخت و برای ۲۰۹ مورد بازسازی و بهسازی منازل محرومان نیز ۸۶۷ میلیون تومان هزینه گردید.
امامزاده افزود: در بخش‌هایی مانند توزیع غذای گرم، پوشاک و پتو برای ۴۹ هزار و ۸۶۱ مورد مبلغ ۲ میلیارد و ۵۹۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان کمک مالی و به بیش از دوهزار و ۴۶۱ دانش‌آموز لوازم‌التحریر اهدا شد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: خادمیاران مازندرانی هفت ماه امسال، ۷۷ هزار و ۱۹۴ مورد به ارزش ۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان به محرومان استان خدمت‌رسانی کردند.