kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۶۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
انصارالله یمن:

بانک اهداف نظامی اسرائیل آماده شد منتظر فرمان حمله‌ایم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، بانک اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را در اختیار دارند و فقط منتظر دستور فرماندهی برای حمله‌اند. خبری که قطعا باعث خوشحالی رژیم صهیونیستی نخواهد شد.



سرویس خارجی-

انصارالله یمن با حملات پهپادی و موشکی خود به عربستان و امارات، اقتدار نظامی خود را به رخ همه کشید. این جنبش اکنون همانند حزب‌الله لبنان به یک بازیگر منطقه‌ای با تاثیرگذاری بالا تبدیل شده و هراس بسیاری از رژیم‌ها را موجب شده است. حمایت‌های پیدا و پنهان صهیونیست‌ها از عربستان در جنگ یمن باعث شده تا اکنون انصارالله از حمله به رژیم صهیونیستی سخن بگوید.
سرلشکر «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن در مصاحبه با شبکه المسیره گفته یمنی‌ها خیلی بیشتر از قبل از ارائه طرح صلح صنعا، آماده جنگ هستند...زمام ابتکار در نبرد هجومی، در دستان ما و نه دستان آنها (ائتلاف سعودی و مزدورانش)
است.
شک نکنید! انتقام می‌گیریم
وزیر دفاع یمن سپس با تاکید بر مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه یمن از روز نخست مداخله نظامی ائتلاف سعودی گفت: «بی شک انتقام در راه است. ما بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن اسرائیلی را در اختیار داریم و اگر تصمیم گرفته شود یک ثانیه هم در نابودی آن درنگ نمی‌کنیم... نیروهای دریایی ما از شایستگی بالایی برای انجام وظیفه خود در حفاظت از آب‌های منطقه‌ای و سواحل یمنی برخوردارند.»
سرلشکر «محمد العاطفی» همچنین تاکید کرده: «نیروهای ما هنوز سر قول خود درباره دشمن اماراتی هستند و از نزدیک فعالیت‌های توطئه‌آمیز آن را زیر نظر داریم.» العاطفی سپس با بیان اینکه «کشورهای متجاوز عضو ائتلاف عربی درباره صلح و گفت‌وگو صادق نیستند» تاکید کرد: «اگر تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه پیدا کند، ما هرگز بیکار نخواهیم نشست.»
وزیر دفاع یمن با بیان اینکه به نفع دشمن است که ابتکار صنعا را بپذیرد، تاکید کرد: «ائتلاف سعودی اگر فرصت را غنیمت نشمرد، بسیار پشیمان خواهد شد.» وی سپس از تکمیل شدن همه‌جانبه قوای نظامی نیروهای یمنی خبر داد و اعلام کرد: «قدرت نیروهای ما به آنها امکان یک حمله راهبردی را می‌دهد که توان دفاعی دشمن را فلج می‌کند... توانمندی تسلیحاتی جدید و پیشرفته یمنی‌ها دل مردم یمن را خنک می‌کند و قدرت‌های شرور و متجاوز را به وحشت می‌اندازد... روزی خواهد آمد که در آن اعلام می‌کنیم آسمان یمن به روی پرنده‌های متجاوز ممنوع شده است و هم اینک تلاش برای مقابله صد در صدی با تجاوز هوایی دشمن بکار گرفته شده است... به زودی از سلاحی رونمایی می‌کنیم که تعدادی از هواپیماها را اخیرا سرنگون کرد و قدرت کنار زدن سلاح هوایی دشمن را دارد.» وی با تاکید بر قدرت یمنی‌ها برای یکسره کردن جنگ در جبهه‌های یمن و بخصوص مرزها تصریح کرد، ما در جبهه‌های مرزی در دروازه‌های شهرهای بزرگ و مناطق حیاتی(عربستان)
ایستاده‌ایم.
7 هزار کودک قربانی شدند
بدون تردید زنان و کودکان یکی از بزرگ‌ترین قربانیان تجاوز ائتلاف سعودی به یمن هستند. صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد موسوم به «یونیسف» در این باره اعلام کرده، تاکنون 7 هزار کودک در جنگ یمن کشته یا معلول شده‌اند. بر اساس گزارش این صندوق، تاکنون بیش از 2 هزار کودک در جنگ یمن کشته و حدود 5 هزار کودک یمنی هم معلول شده‌اند. از سه میلیون و ۶۰۰ هزار آواره جنگ در یمن، حدود 2 میلیون نفر کودک هستند که بسیاری از آنان از تحصیل و آموزش محروم
شده‌اند.