kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
یک مسئول خبر داد

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام برای مسکن مهر پردیس با سود ۲۴ درصد

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود ۲۴ درصد از سوی بانک مسکن در اختیار شرکت عمران پردیس قرار می‌گیرد.

‏‎علی‌اصغر جاودان‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این‌که هزار میلیارد تومان تسهیلات با سود 24 درصد از سوی بانک مسکن در اختیار شرکت عمران پردیس قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از محل این وام برای آماده‌‌سازی، محوطه‌‌سازی، تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر و... هزینه می‌شود، همچنین یک وام   500 میلیارد تومانی با سود چهار درصد نیز برای پردیس در نظر گرفته شده که به محض تخصیص در پروژه‌ها تزریق خواهد شد.
‏‎وی ادامه داد: بازپرداخت وام هزار میلیاردتومانی از منابع داخلی شرکت عمران پردیس انجام خواهد گرفت.
‏‎مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با یادآوری رویکرد مثبت و روبه‌جلوی وزارت راه و شهر‌سازی طی یک سال اخیر درخصوص طرح ملی مسکن مهر، بیان کرد: با توجه به اراده و عزم وزارت راه و شهر‌سازی درخصوص تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خوشبختانه موانع موجود درخصوص تأمین منابع مالی برطرف شده است.
جاودان‌فر با بیان اینکه «همه امور اداری مربوط به قراردادهای پنج برگی مسکن مهر و اتمام فرآیند انتخاب واحد متقاضیان انجام شده است» گفت: در ابتدای سال جاری هفت هزار متقاضی در پردیس داشتیم که واحد مسکن مهر برای تخصیص به آنها وجود نداشت، خوشبختانه موانع اداری و حقوقی این کار برطرف شده و هم‌اکنون تنها نیم درصد از مجموع متقاضیان پردیس انتخاب واحد نکرده‌اند.
‏‎وی با اشاره به این‌که مشکلات مربوط به پرینت و امضای قراردادهای مسکن مهر برطرف شده از تحویل قرارداد متقاضیانی خبر داد که امسال انتخاب واحد خود را انجام داده‌اند.
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 50 هزار قرارداد پنج برگی در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته و 20 هزار قرارداد نیز آماده تحویل است. متقاضیان پس از اخذ نوبت اینترنتی می‌توانند در روزهای اداری با مراجعه به مسکن مهر پردیس قراردادهای خود را دریافت کنند.
جاودان‌فر یادآور شد: برخی متقاضیان تنها صورت جلسات انتخاب واحد مسکن مهر را به‌عنوان مدارک رسمی واحد خود در اختیار دارند؛‌ به‌جهت جلوگیری از بی‌قانونی‌هایی که گزارش می‌شود، جعل این صورت جلسات در بازار بسیار زیاد شده است، در نتیجه از مالکان مسکن مهر که صورت جلسه تک‌برگی انتخاب واحد را در اختیار دارند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر جهت تحویل قراردادهای پنج برگی خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: ضریب امنیتی این قراردادها بسیار بالاست و تا امروز خوشبختانه خبری مبنی بر جعل این قراردادها به ما
گزارش نشده است.