kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خدا را سپاس که در برابر بی‌تدبیری دولتمردان، با تدابیر عالی امام خامنه‌ای پوزه دشمنان داخلی و خارجی به خاک مالیده شد. به خدا قسم که راه نجات کشور اطاعت از این رهبر حکیم و فرزانه است.
5906---0921 و 2842---0910
* امیدوارم حوادث این چند سال شورای محترم نگهبان و مردم را کاملاً هوشیار کرده باشد که هر کسی نتواند خیلی راحت در انتخابات بالا بیاید و سرنوشت یک کشور را بازیچه خود قرار بدهد.
8712---0912
* رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پشت اغتشاشگران حوادث اخیر کشور درآمده و گفته این جماعت باید اجازه طرح خواسته‌های خود را داشته باشند! باید جواب داد در کجای دنیا به افراد جانی که با دشنه و قمه به جان مردم افتاده‌اند اجازه می‌دهند هر جنایتی بکنند!
0291---0918
* اشرار و آشوبگران حوادث اخیر دوبار باید محاکمه و مجازات بشوند یک بار به دلیل ایجاد ناامنی و بار دیگر به خدمت اجنبی درآمدن آنان.
4559---0911
* بیانیه‌ای که این مدعیان اصلاحات در مورد برخورد با اشرار داده‌اند شباهت زیادی به بیانیه نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا داشت و تصور می‌شود آبشخور مشترکی داشته است.
خلیلی- اصفهان
* آیا آقای روحانی با عذرخواهی نکردن از مردم می‌خواهد بگوید که دولتش اشتباه یا بی‌تدبیری نکرده است؟ کسی که دم از حقوق شهروندی می‌زند آیا وقتی مردم درخوابند بنزین را گران و سهمیه‌بندی می‌کند؟
0949---021
* مگر دولت قول نداد که اجناس را اجازه ندهد گران شود. اگر گشتی در بازار بزنید خلاف وعده دولت را می‌بینید صدا و سیما هم ناگزیر، مدام خبر عدم تغییر قیمت‌ها را پخش می‌کند!
3885---021
* رفتار بی‌سابقه و وحشیانه گروهی اندک از اراذل و اوباش در حمله با تبر به مردم و خودروهای شخصی در گرگان مصداق بارز محاربه بود و حکم چنین افراد در آیات و روایات کاملاً روشن است. انتظار می‌رود دستگاه قضایی در اسرع وقت این محاربان را به سزای خویش برساند تا درس عبرتی برای چند دهه استکبار و نوکرانش باشد.
فاندر از چالوس
* شعبان بی‌مخ‌های آموزش داده شده توسط ضد انقلاب، اقدام به تخریب اموال عمومی و کشته‌سازی کردند. باید به این جماعت جاهل عرض کنم که مردم ایران اسلامی به بلوغ فکری رسیده‌اند و آن را در حماسه‌هایی که در 88، 96 و حماسه 4 آذر 98 آفریدند به نمایش گذاشتند.
پارسی
* منافقین مزدور و عده‌ای سلطنت‌طلب به کنار کارهای بقیه افرادی که در آشوب‌های خیابانی جوگیر شده بودند ریشه در بی‌عدالتی دولت و نارضایتی از عملکرد دولتمردان داشت.
6290---0915
* دست جناب آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه را به خاطر مبارزه جدی با فساد دانه درشت‌های کشور می‌بوسم. ایشان ثابت کرد درد کشیده و مرد عمل است.
8853---0921
* سخنران یک مجلس ختم سعی کرده است آقای روحانی رئیس‌جمهور را به حضرت یوسف پیامبر و حسین فریدون را به جناب بنیامین تشبیه کند! می‌خواهم بنویسید خیلی از افراد صاحب مسئولیت را همین مدح و تملق‌ها ساقط می‌کنند. طبق دستورات اسلامی به دهان افراد چاپلوس باید خاک پاشید.
90700---0901
* امیدوارم سوژه‌سازی و تصمیم اشتباه دولت و فتنه‌انگیزی جریان نفاق تیغ دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد را کند نکند و پرونده‌های دستگیری فتنه‌گران و اراذل و اوباش مانع ادامه مجازات حرام‌خواران نشود.
2995---0915
* کجایند کسانی که در سال 92 و 96 به عنوان سلبریتی سینه‌چاک می‌کردند؟! چرا در این حوادث اخیر و جنایت اراذل و اوباش در به شهادت رساندن تعدادی از بسیجیان و مردم و تخریب اموال عمومی و... سکوت محض اختیار کرده‌اند؟! کجاست مشاور امنیتی فرهنگی برای اظهار نظر؟ کجاست وزیر برند نفت؟!
عسگری
*چرا باید دولت به حدی فلج و ناکارآمد بشود که وقتی یک وزیر به استیضاح کشیده می‌شود بلافاصله متوسل به استعفا شده و با قبول استعفای او در پست و مسئولیت جدیدی مشغول می‌گردد.
1758---0935
* رئیس‌جمهور آمریکا قبل از اغتشاشات اخیر مردم ایران را تروریست خطاب کرده بود ولی در جریان آشوب چند روزه اعلام کرد کنار مردم ایران است. باید منتظر ماند و دید بعد از ناکامی در عملیات خویش علیه ایران چه موضعی در مورد مردم کشورمان می‌گیرد! فقط باید گفت دولتمردان آمریکا شرم و حیا که هیچ آبرو هم ندارند.
6263---0938
* یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده ماسک نانویی موفق به صادرات خود به سه کشور شده است. با توجه به توان چنین پیشرفت‌ها در شرکت‌های دانش‌بنیان و رقابت جهانی و کمک به پیشرفت صنایع داخلی، چرا از این شرکت‌ها حمایت بایسته نمی‌شود؟
1487---0918
* تنها راه کنترل قیمت‌ها این است که واسطه‌های بازار حذف شده و کالا مستقیم از تولید به دست مصرف‌کنندگان برسد. اگر دولت و دولتمردان اراده کار داشته باشند این طرح قابل اجراست.
9438---0912
* شرکت‌های خودروساز هم قیمت خودرو را افزایش داده و هم تحویل نمی‌دهند. پس وعده دولت که قیمت‌ها افزایش پیدا نخواهد کرد چه می‌شود؟ مردم از حرف مسئولین خسته شده‌اند.
0851---0912
* یک بازنشسته هستم و حقوق ماهیانه‌ام یک‌ میلیون و 700 هزار تومان می‌باشد در ضمن یک خودرو مدل 85 نیز دارم چرا کمک معیشتی دولت به بنده تعلق نگرفته به سامانه اعلام شده نیز مراجعه کردم جواب نمی‌دهد. چه باید کرد؟
1377---0918
* به علت ورشکستگی برادرم، من پنجاه میلیون وام برای او گرفتم و او اقساطش را به حساب من واریز می‌کند تا قسط‌ها را پرداخت کنم. جناب وزیر رفاه واریزی برادرم برای قسط وام را حقوق من حساب نکند؟
مرتضوی- سنندج
* وزیر رفاه اعلام کرد هرکس دارایی بالای یک میلیارد داشته باشد از این حمایت معیشتی سوخت منع می‌شود. عرض می‌کنم اگر فردی چند سال قبل مسکنی را در یک محله‌ای به صد میلیون تومان خریده و حالا به خاطر بی‌تدبیری دولت به یک‌باره مسکن او به یک میلیارد رسیده است، درآمد او بالاست؟ مگر مسکن منبع درآمد است. همین فرد اگر بخواهد مسکن خود را تبدیل کند مگر قادر خواهد بود دوباره مسکن تهیه کند؟ این استدلال وزیر منطقی به نظر نمی‌رسد. گویا عده‌ای در دولت فقط به دنبال ایجاد نارضایتی مردم هستند. چرا باید مستمری‌بگیر کمیته امداد یارانه‌اش قطع شود و یا یک زن بیوه پا به سن گذاشته صرفاً به خاطر داشتن منزل از بسته معیشتی محروم شود؟!
بوربور- ورامین
*  اگر دولت تدبیر و امید صداقت داشت در زمان روی کارآمدن بلافاصله بر اساس تصمیم عجولانه و نادرست یارانه مستمری‌بگیران ساکن در منطقه 2 تهران (بهرود) به بهانه داشتن سرپناهی از تعاونی مسکن را قطع نمی‌کرد و امروز هم با سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت و تورم از گرفتن طرح یارانه معیشتی جدید نیز محروم ماند‌ه‌اند؟!
محمدرضا کاظمیان
* از هر یک از دوستانمان که از قشر کارگر و فرهنگی هستند می‌پرسم یارانه معیشتی به حسابتان واریز شده با پاسخ منفی روبه‌رو می‌شوم. پس این 60 میلیون نفر از چه قشری‌اند؟! لازم است دولت در اسرع وقت با تجدیدنظر نسبت به واریز معیشتی این قشر اهتمام ورزد.
4112---0937
* یک کارگرم که درآمدم از یک میلیون و دویست هزار تومان بالا نمی‌زند و نه صاحب منزلم و نه صاحب خودرو، چرا یارانه معیشت برای من واریز نشده است؟
سادات از یاسوج