kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

آزار و اذیت جنسی ده‌ها کودک کر و لال توسط دو کشیش آرژانتینی!

دادگاهی در آرژانتین ۲ کشیش کاتولیک و یک باغبان سابق یک مدرسه کاتولیک برای دانش‌آموزان ناشنوا را به جرم آزار و اذیت جنسی کودکان و نوجوانان به زندان‌های سنگین محکوم کرده است.


  سرویس خارجی-

گویا تحریم ازدواج برای کشیش‌های آیین کاتولیک نه تنها میوه پارسایی نداده است، بلکه نتیجه این رهبانیتِ خلافِ فطرت، فساد و انحراف جنسی شده است. چندین سال است که کشیش‌های کاتولیک از مقرشان واتیکان گرفته تا دیگر نقاط جهان متهم به تجاوز، آزار جنسی و فساد اخلاقی می‌شوند که گستره زیاد این اتهامات باعث شده پاپ بارها مجبور به عذرخواهی شود.
در ادامه همین اتهامات، این بار صدای طبل رسوایی از آمریکای لاتین بلند شده است. به گزارش «رویترز»، دادگاهی در آرژانتین 2 کشیش کاتولیک و یک باغبان مدرسه مذهبی دانش‌آموزان ناشنوا در ایالت «مندوزا» را به جرم 28 مورد آزار و اذیت جنسی کودکان و نوجوانان به بیش از 40 سال زندان محکوم کرد. بر اساس این گزارش، این 2 کشیش به ترتیب به بیش از 42 و 45 سال زندان محکوم شده‌اند. باغبان سابق این مدرسه نیز به تحمل 18 سال حبس محکوم شده
است.
بیش از 20 دانش‌آموز این مدرسه کاتولیک ناشنوایان، اتهامات آزار و اذیت جنسی را علیه این 3 نفر مطرح کرده‌اند. محاکمه این متهمان 3 سال زمان برده است.