kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۱۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هر سال با نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، فتنه‌های سعودی- صهیونیستی در عراق به راه می‌افتد و به محض رسیدن قدم‌های پاک زائرین اربعین به کربلا تمام فتنه‌های ساخته شده به دست دشمنان، زائل و شسته می‌شود.
7472----021 و 0726---0937
* فاکس‌نیوز از ناآرامی‌ها در عراق استقبال کرد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی و سعودی اغتشاشات را پوشش خبری می‌دادند و از معترضان حمایت می‌کردند. کاملا نمایان است که اتاق جنگ این فتنه در خارج از خاک عراق عزیز است.
2298---0919
* اخبار فتنه در عراق، نشان می‌دهد اتاق فکر فتنه توسط رژیم آل‌سعود، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دایر شده و آنها هستند که آن را هدایت می‌کنند.
4610---0902
* ملت عراق ملت بزرگی است ممکن نیست قبول کند آمریکای جنایتکار در این کشور بماند. آمریکایی‌ها باید هرچه زودتر از منطقه گورشان را گم کنند.
2805---0916
شیعیان عراق هر ساله مسافرین و زائران امام حسین(ع) را با احترام پذیرایی می‌کنند و دشمنان از اتحادی که به وجود آمده است هراسان شده‌اند. بدین خاطر به‌دنبال فتنه‌انگیزی هستند.
8979----081
* سعودی‌ها که قتل جمال خاشقجی را انکار می‌کردند حالا به آن قتل اعتراف کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک مسئولیت تجاوز به خاک یمن و نسل‌کشی در آن کشور را هم باید بپذیرند آن روز، روز آغاز مرحله نهایی سرنگونی رژیم وحشی و خونخوار آل‌سعود است.
1079----031
* فراخوان‌هایی که از سوی دولت برای اشتغال‌زایی داده می‌شود بیشتر مشمول رشته‌های علوم کاربردی است و جوانانی که در رشته‌های علوم پایه تحصیل کرده‌اند نمی‌توانند در فراخوان برای استخدام ثبت‌نام کنند!
0031---0916
* چندی قبل یک برگ آ4 کپی می‌گرفتیم 200-300 تومان می‌شد و حالا آن را به هزار تومان رسانده‌اند. آیا نظارتی برای گران‌فروشی‌ها می‌شود؟ چه کسی باید مشکل گرانی کاغذ را حل کند؟
8495---0911
* سامانه پیامکی 20008823 که اصل بودن کالا را برای مصرف‌کننده مشخص می‌کرد مدتی است از کار افتاده و افرادی سودجو با برچسب‌های تقلبی اجناس و کالاهای تقلبی و غیراستاندارد را غالب می‌کنند. چرا دولت به این وضع آشفته‌بازار سروسامان نمی‌دهد؟ این مردم تا کی باید بابت ناتوانی دولتمردان در اداره کشور هزینه بدهند؟
0049---0911
* کانون وکلای مرکز حداکثر سن برای شرکت در آزمون وکالت در تهران را 40 سال و برای سایر استان‌ها 50 سال اعلام کرده است؛ از مسئولان امر درخواست می‌شود نسبت به این تبعیض بی‌دلیل نیست به ساکنان تهران تدبیری نمایند.
صفریان
* چرا سربازانی که تاریخ اعزام آنها سه روز بعد از اربعین است نمی‌توانند به زیارت مهم اربعین حسینی بروند؟ از مسئولان امر درخواست می‌شود مشکل این عده کم را برطرف نمایند تا  پس از این سفر معنوی با شور و شعور حسینی و اشتیاق به خدمت اعزام شوند.
موسوی
* در سال رونق تولید به جای حمایت از بنده، به اداره دارایی، بانک رفاه، اداره ثبت، شهرداری، تأمین اجتماعی و... بدهکار شدم. هر کدام از این سازمان‌ها به جای این‌‌که بنده را از ورشکستگی نجات دهند، کارگاه تولیدی‌ام را تعطیل کردند!
0849---0914
* مسئولان دولتی اعلام کردند فوق‌العاده شغل بازنشستگانی که 6 ماه حضور در جبهه داشته‌اند افزایش می‌یابد ولی هیچ‌ خبری از اقدام عملی نیست. اگر قرار بر اجرا ندارند چرا مطلبی را عنوان می‌کنند و مردم را سرکار می‌گذارند؟
2805---0916
* مدتی تردد اهالی محل خیابان 17 شهریور حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا سه‌راه خشکبارچی توسط اتوبوس‌های کوچک برقی و به صورت رایگان انجام می‌شد اما در حال حاضر اهالی برای تردد در این مسیر باید مبلغ 1000 تومان کرایه پرداخت کنند!
3152---021
* برای خودروی ساینا ثبت‌نام کردم و قرار شد در مدت زمان 30 روز کاری خودرو را تحویل دهند. اما با گذشت 100 روز از زمان تحویل خودرو هنوز خودرویی به بنده نداده‌اند. می‌خواستم با خرید این خودرو همسر بیمارم را برای درمان و فیزیوتراپی به بیمارستان ببرم.
محسنی- ارومیه
* شما که به فرهنگ ایرانی اسلامی بها می‌دهید نسبت به نشر فرهنگ غربی در کانون زبان ایران که نهاد دولتی است حساسیت نشان دهید.
3824---0917
* صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 82 به ما خودرو فروخته است ولی تا به حال سفته‌های ضمانت‌ را عودت نداده است. اگر افرادی از آن‌ها هم سوء‌استفاده کنند چه کسی پاسخگو است؟
5485---0911
* چرا شرکت مخابرات ایران پیام‌رسان داخلی مخابرات در اتوماسیون را قطع کرده است! در حالی که وزیر جوان افتخار می‌کند با فیلتر کردن مخالف است ولی همکاران خود را فیلتر کرده است!
8776---0912
* در برخی از اتوبوس‌های شهری برخی خانم‌ها وارد قسمت آقایان می‌شوند و روی صندلی‌ها می‌نشینند و حتی اجازه نمی‌دهند مردان کهنسال روی صندلی بنشینند و زمانی که به راننده اتوبوس معترض می‌شویم، می‌گوید که به او مربوط نمی‌‌شود! شرکت واحد کاری بکند.
6091---0912
* در شهرستان مبارکه اصفهان با 150 هزار نفر جمعیت فقط یک دکه روزنامه‌فروشی وجود دارد که مسئول آن یک نفر بازنشسته است و حضور دائمی ندارد. به همین دلیل توزیع و فروش روزنامه‌ها بسیار نامرتب است. از مسئولین امر درخواست داریم به این وضع آشفته سر و سامان مناسبی بدهند.
احمدپور
* با موسیقی‌هایی که به صورت مداوم در داخل ایستگاه‌های مترو پخش می‌شود سرسام گرفته‌ام. تا کنون به 11 کشور صاحب مترو مسافرت کرده‌ام. تهران تنها شهری است که در ایستگاه مترو آن آهنگ پخش می‌شود و سلب آرامش می‌کند.
8853---0912
* ما جمعی از بازنشستگان کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستیم که تا به حال پاداش پایان خدمت‌مان واریز نشده است. از مسئولان امر به ویژه وزیر بهداشت درخواست می‌شود مشکل ما را مرتفع نمایند.
6892---0915
* علت تصادف اخیر در منطقه شهرستان گنبد کاووس و کشته شدن 13 نفر کم عرض بودن و خواب‌آلودگی  راننده  اعلام شده است. ولی آقای استاندار به جای این‌‌که به فکر اصلاح جاده باشد اعلام کرد باید به توسعه اورژانس و تجهیزات پزشکی اقدام کنیم!
مهربانی- گنبد کاووس
* مگر تعمیر و راه‌اندازی پله‌های برقی اتوبان‌ها و .. چه‌قدر زمان می‌برد که بیش از ده روز از خرابی پله‌برقی تقاطع بزرگراه شهید محلاتی و شهید شاه‌آبادی (میثم) در منطقه 14 تهران می‌گذرد و هیچ خبری از راه‌اندازی آن نیست؟
فرخی
* چرا برای نقل و انتقال وجه از طریق اینترنت وقتی شماره کارت طرف مقابل را که قرار است وجهی به حساب او واریز شود چه از طریق پایا و چه ساتنا، شماره شبا او را با وجود داشتن گزینه دسترسی به شبا، به انتقال دهنده نمی‌دهند؟ از مسئولان امر درخواست می‌شود این مشکل را حل کنند.
بیگ‌زاده
 پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یک شنبه مورخ 1398/7/7 صفحه 2 با مضمون: انتقاد به حضور دستفروشان بدون حجاب در مترو، ضمن تشکر از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم مترو، به اطلاع می‌رساند در صورت مشاهده چنین مواردی، پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خطوط مترو ضمن تذکر لازم به وظیفه خود عمل خواهند نمود.»