kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۸۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

تکلیف سی و دومین دوره لیگ والیبال چه ‌می‌شود؟

در حالی‌که سازمان لیگ والیبال برای چندمین بار مهلت تسویه حساب تیم‌ها را تمدید کرد اما همچنان برگزاری لیگ در ابهام قرار دارد و تصمیمی از سوی فدراسیون گرفته نشده است.



سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال با ابهام بزرگ مواجه است و مشخص نیست تکلیف این دوره از مسابقات چه می‌شود.
مهلت ابتدایی سازمان لیگ برای تسویه حساب تیم‌ها ۱۵ مرداد ماه اعلام شده بود که با توجه به عدم تسویه حساب‌ها منوچهر پورحسن، رئیس‌سازمان لیگ اعلام کرد: متأسفانه تا به امروز هیچ یک از تیم‌ها تسویه حساب نکرده‌اند، شاید آنها با بازیکنان خود تسویه داشته باشند اما به فدراسیون رسما چیزی اعلام نشده است. تسویه حساب آنها با فدراسیون نیز انجام نشده است. به غیر از تیم‌های صعود‌کننده از دسته یک به رقابت‌های لیگ برتر، سایر تیم‌ها تسویه‌ای انجام نداده‌اند.
پس از پایان این مهلت رئیس‌سازمان لیگ بار دیگر درباره تصمیم سازمان لیگ گفت: جلسه‌ای با افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار کرده ایم و طی آن قرار شد تیم‌ها تا ۳۱ مردادماه با بخش مالی صحبت کرده و به توافق برسند، در غیر این صورت پس از آن تصمیم به برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های لیگ خواهیم گرفت.
حال ۳۱ مرداد ماه نیز به پایان رسید و پورحسن درباره تعیین تکلیف تیم‌ها در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده است. باید سرپرست فدراسیون هماهنگ کند که فعلا با توجه به مشکلات فدراسیون فرصت نشده است.